ervaring fototaart Hema

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaSmurf, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik vind hem qua smaak niet heel erg fantastich, maar ik vind sowieso het gebak v.d hema erg wisselend. De ene keer lekker, maar de andere keer helemaal niet.

Qua uiterlijk: ook erg wisselend. Soms met strepen erop of veel te donker. Met dochters verjaardag minitompoesjes met foto: sommige waren ok, maar een hoop hadden strepen of zat het plaatje scheef erop.

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wij ook niet. En ik ken veel mensen die hem NIET lekker vinden, hij smaakt nogal "goedkoop" kan het niet anders omschrijven. :) Geen goede cake en vulling. Ik zou gewoon een echt lekkere taart bij een goede banketbakker bestellen of zo'n mooie lekkere taart van marsepein laten maken als je budget het toelaat. :)

3. Hier wel een positieve ervaring, taart is wel zoet :)

4. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik heb m elk jaar besteld voor de verjaardagen van mijn kindjes. Altijd met de gekleurde krullen.
    Het is gewoon slagroom gebak.
    Ik vond hem altijd lekker.
    De foto stond er bij mij altijd goed op.

5. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Ook hier al 3 keer besteld. Degene met de chocoladekrullen. Heerlijke slagroomtaart en een mooie prijs. Zo heeft mijn dochter al een keer een Woezel & Pip, Mickey Mouse en K3 taart gehad voor niet al teveel geld. Foto gewoon downloaden en ziet er goed uit. Op de site kan je er dan ook nog een tekst opzetten.

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    smaken verschillen...
    er zijn genoeg mensen die hem lekke rvinden maar ook vele die dat niet vinden!

Als je hem tov een taart van de bakker zet is het appels met peren vergelijken! Hema doet aan massaproductie, de oto is geprint op frosty oid en met eetbare inkt. Iedere gek die hier een printer voor heeft kan dit {ik heb de printer pas verkocht}!

De taart is gewoon een goedkope taart niks anders dan bisquit, slappe room en afgewerkt met toefjes slagroom en nootjes/chocolade oid.

ga je voor SMAAK maak er dan zelf een of kijkens eens rond of je iemand kan vinden die het doet in de omgeving...

er is alleen 1 verschil, de prijs van een hema taart kan geen ander aan tippen! Het gaat nogmaals om massa productie. Het formaat taart zou bij mij ruim 30 euro kosten en dan heb ik het over het formaat, niet over het gewicht want bij mij is die meestal zwaarder door een betere vulling.

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hij ziet er mooi uit maar ik vind hem echt helemaal niet lekker! Als ik zie dat mensen een slagroomtaart hebben van de Hema dan sla ik over. Ik vind hem te zoet en word er misselijk van.

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Heel positief, de foto is erg duidelijk en hij is heerlijk.

Deel Deze Pagina