sorry denk dat ik je daar niet mee kan bij helpen ik laat het altijd doen maar ik doe een poging je moet dat gewoon bij box1 je jaar inkomen opgeven en dan iets van werk uit freelance, alfahulp enzo wat je maximaal belastingvrij kan verdienen kun je vast wel ergens bij de belastingdienst vinden(sorry geen idee ) hou er wel rekening mee dat je zo ie zo Zvw moet betalen, Dit was over 2011 5,65% van je inkomsten en als je over de belastingvrije grens komt is het ongeveer 1/3de van je inkomsten dat je het beste apart kan zetten je kan trouwens ook kosten bij de belasting aftrekken bijv. aanschaf schommel (geen luiers, eten of drinken) dit doe je door het bedrag door 5 te delen en 5 jaar lang dat bedrag door te geven aan de belastingdienst maar daar willen de meeste gob je wel mee helpen ik doe het graag en met veel liefde maar ik heb ook een geweldige kindjes om op te passen wat trouwens veel doorzettingsvermogen gekost heeft dus ben helemaal happy met mijn werk en nog belangrijker de ouders en de kinderen ook
het ligt meer in de buurt met een extra 0 per jaar edit: toch even snel opgezocht 6000 euro omdat de heffingskorting van 2000 euro (die 1/3 van je inkomsten) dan gelijk komen snapie
hahaha! mijn fout! ok! leuk dat je het met zoveel plezier doet. ik mag waarschijnlijk na de zomer beginnen! zie er naar uit!