Ik heb een vraagje. Ik heb laatst van die kortingsbonnen gekregen voor pampers 2+1 gratis. Nu wil ik graag van maat 2 , 3 pakken luiers kopen. Maar ik heb werkelijk geen verstand van luiers Welke kan ik het beste kopen: maat 2 new baby? maat 2 baby dry? En wat is het verschil...???
Ik heb zelf de eerste tijd na de geboorte new baby gebruikt. Deze vond ik zelf fijner in gebruik. Toen onze uk minder voedingen kreeg en dus langer ging slapen ben ik over gestapt naar baby dry. Wat wat nu precies het verschil is ??? geen idee. Ik vond bij de new baby de plasindicator wel heel handig. Anders moet je misschien even op de site van pampers kijken voor je antwoord.
Ik gebruikte in de 1e periode ook veel meer de new baby luiers van Pampers. Deze lijken wat soepeler en zachter, de pasvorm vond ik ook net wat beter. De indicator is trouwens ook wel erg handig.
de indicator zit er niet meer op bij maatje 2. maar zit zelf ook te twijfelen over welke ik nu ga nemen (k moet nu naar 3)
de baby dry is wat dikker en er zitten er 10 meer in een pak voor hetzelfde geld. Maar ik vind de new baby toch wel iets fijner! Minder stug, goede pasvorm en dus wat dunner. xxx
Bedoel je die kortingsbonnen uit de babydoos van felicitas? Die gelden namelijk alleen op de new baby luiers...ik dacht pas slim te zijn door in maatje twee te kiezen voor de baby dry omdat er daar meer in zitten, maar dat lukte dus mooi niet. Toen ik vroeg wat dan het verschil was, afgezien van het aantal zei de verkoopster dat de new baby luiers meer vocht opnemen en dat dat veel handiger was met zo'n kleintje. Ik heb er nog geen verstand van, maar het zal!
nee, ik kreeg bonnen van de AH voor de pampers. deze zijn geldig voor baby dry, new baby, easy up en active fit....
ik heb toevallig de new baby gekocht, simpelweg omdat die nu in de aanbieding zijn bij de DA Heb eigenlijk bij nr 1 alleen de new baby gebruikt en daarna naar active fit. Beiden heel fijn!