Ik heb een vraagje. Ik heb laatst van die kortingsbonnen gekregen voor pampers 2+1 gratis. Nu wil ik graag van maat 2 , 3 pakken luiers kopen. Maar ik heb werkelijk geen verstand van luiers Welke kan ik het beste kopen: maat 2 new baby? maat 2 baby dry? En wat is het verschil...???
Ik heb zelf de eerste tijd na de geboorte new baby gebruikt. Deze vond ik zelf fijner in gebruik. Toen onze uk minder voedingen kreeg en dus langer ging slapen ben ik over gestapt naar baby dry. Wat wat nu precies het verschil is ??? geen idee. Ik vond bij de new baby de plasindicator wel heel handig. Anders moet je misschien even op de site van pampers kijken voor je antwoord.
Ik gebruikte in de 1e periode ook veel meer de new baby luiers van Pampers. Deze lijken wat soepeler en zachter, de pasvorm vond ik ook net wat beter. De indicator is trouwens ook wel erg handig.
de indicator zit er niet meer op bij maatje 2. maar zit zelf ook te twijfelen over welke ik nu ga nemen (k moet nu naar 3)
de baby dry is wat dikker en er zitten er 10 meer in een pak voor hetzelfde geld. Maar ik vind de new baby toch wel iets fijner! Minder stug, goede pasvorm en dus wat dunner. xxx
Bedoel je die kortingsbonnen uit de babydoos van felicitas? Die gelden namelijk alleen op de new baby luiers...ik dacht pas slim te zijn door in maatje twee te kiezen voor de baby dry omdat er daar meer in zitten, maar dat lukte dus mooi niet. Toen ik vroeg wat dan het verschil was, afgezien van het aantal zei de verkoopster dat de new baby luiers meer vocht opnemen en dat dat veel handiger was met zo'n kleintje. Ik heb er nog geen verstand van, maar het zal!
nee, ik kreeg bonnen van de AH voor de pampers. deze zijn geldig voor baby dry, new baby, easy up en active fit....
ik heb toevallig de new baby gekocht, simpelweg omdat die nu in de aanbieding zijn bij de DA Heb eigenlijk bij nr 1 alleen de new baby gebruikt en daarna naar active fit. Beiden heel fijn!
Wij gebruiken ook de new baby. Maat 1 is idd handiger vanwege de plasindicator. Jammer dat maat 2 dat niet heeft. Wij gaan vanaf maat 3 over op active fit.
De New Baby is echt het fijnst voor het 1e begin. Het neemt meer vocht op en idd is die plasindicator ook wel handig. Ik ben vanaf maat 3 overgestapt op de Baby Dry. En nu bij maat 4 zelfs Active Fit voor overdag en BabyDry voor 's nachts....
waarom op active fit? Daar zitten er veel minder in en active fit heb je met maat 3 echt nog niet nodig. Nu mijn dochter loopt (13 maanden) vind ik het wel wat fijner, maar met rollen enzo voldoet baby dry ook gewoon! new baby vond ik fijn met borstvoeding...
hier in het begin ook veel new baby gebruikt zeker toen ik b.v. vond ik deze heel erg fijn, met b.v. heb je veel dunne poep en new baby was daar wel erg goed voor, baby dry ook gebruikt maar die was toch niet zo super met die dunne poep (staat volges mij ook iets over op de verpakking bij new baby, dat die goed is voor dunne poep ofso of zo'n afbeeldingkje ofso) groetjes!
Ik vond de new baby fijner in het begin, die hebben een honingraatstructuur en vangen daardoor de dunne poep beter op (minder kans op poep tot in de nek dus ).
hahaha, dan gaan we op dat advies maar voor de new baby Ik zie sowieso dat de meeste toch voor de new baby gaan, dus ga die maar aanschaffen.
Ik had ook gewoon new baby maat 1 (handig die indicator) nu maat 2 en ik heb ook nog een paar pakken new baby maat 3, en daarna zien we wel weer verder
hahah nou mijn dochter had poep in de nek luiers ook gewoon met de new baby, die kreeg dat met alle luiers voor elkaar
In het begin vond ik de New baby ook erg fijn. Toen er wat langer tussen de voedingen ging zitten, vond ik ze enorm stinken. Nu wissel ik baby dry, active en Aldi met elkaar af.