Aankomende donderdag word ik ingeleid. Ben dan 37 weken en 1 dag zwanger van mijn 2ling. Omdat oververmoeidheid mijn tol eist hebben we gezamelijk besloten om mij met 37 weken in te leiden. Afgelopen vrijdag moest ik voor controle komen en toen bleek ik al 4 cm onstluiting te hebben. Een uur na de inwendige onderzoek begon het aardig te rommelen. Maar helaas tot heden wil het niet doorzetten. Hopelijk zet het nog door voor donderdag. Omdat ik wel eens hoor dat door inleiden de weeen heftiger kunnen zijn. Maar goed 1 ding is zeker eind v/d week mogen wij onze 2 wondertjes in onze armen sluiten. Wilde dit even kwijt haha. Liefs Sbabe
Oo meid! Spannend! Ik heb wel ervaring met het inleiden, het is mij 100% meegevallen. De weeen waren wel heftiger, maar ben binnen 3 uur bevallen. Succes!
Heel veel succes!! Zelf ben ik ingeleid omdat ik 2 weken overtijd was en ben idd in een weeënstorm terecht gekomen maar ik had geen ontsluiting dus uiteindelijk is het een ks geworden. Aangezien dat jij nu al 4cm ontsluiting hebt denk ik dat de bevalling wel snel zal gaan.
succes er mee.. het is een unieke ervaring.. ik was ook ingeleid en belande ook in een weeen storm, geef je er aan over en probeer zo veel mogelijk te ontspannen, al is het dan erg moeilijk..bevallen is zwaar maar zeker de moeite waar..vooral voor 2 wondertjes.. heel veel succes en geniet van het moederschap. xx
Ik ben ook ingeleid en het was niet prettig, weeenstorm en ontsluiting wilde niet vorderen!17 u later wel een prachtig wondertje in mijn armen! Zal je verdere details besparen Iedere bevalling is ook weer anders en aangezien je al 4 cm onsluiting hebt zal het niet lang duren waarschijnlijk... ik heb over over 2 cm 3 hele dagen gedaan in het ziekenhuis en toen voor de rest ook nog 17 uur.... Dus die 4 heb jij al te pakken!Lekker! Veel succes meid zet m op als t zover is! En dan heb je snel 2 wondertjes in je armen!
Thanks meiden. Ja idd dat is het nadeel van inleiden dat je dus in een weeenstorm kan komen. Maar goed gelukkig gaan ze eerst bij mijn de vliezen breken en hopelijk dat het nog zelf op gang komt zodat ik niet ingeleid hoef te worden. Mijn andere 2 kids zijn binnen 6 uur gekomen. Dus ben benieuwd.
Owwww ben een beetje jaloers... Ik wil ook bevallen..! Ik hoop ook donderdag ingeleid te worden. Maar dat is nog allemaal onzeker. Hier namelijk nog geen ontsluiting, wel verweking. Maar ben het nu, bij bijna 40 wk, wel behoorlijk zat! Heeeeeeel veel succes en sterkte, het komt vast goed! En wie weet, krijgen we onze tweelingen wel op dezelfde dag!
Kar76 Kan me voor jou ook heel goed voorstellen dat je het zat bent. Je hebt het ook goed volgehouden met bijna 40 weken. Een 2ling zwangerschap is ook ontzettend zwaar. Nou ik hoop voor jou dat ze ook heel snel wat gaan doen om je bevalling op gang te laten komen. En wie weet idd bevallen we toch nog op dezelfde dag. Jij ook heel veel succes met de laatste loodjes!!!
wat spannend jo ik hoop voor je dat het allemaal goed zal gaan en je heerlijk kunt genieten dalijk en je indd niet in een weeen storm terecht komt succes het gaat je zeker lukken
Ik word morgen ook ingeleid! Dus twee tweelingen op 24 september erbij. Nogmaals veel sterkte & succes!
Wauw wat super Kar76 nou wens jou voor morgen ook heel veel succes. Laat jij het ook weten hoe het is verlopen!!!!! (als je weer op de been bent dan). Geldt natuurlijk ook van mij. Nou Toi Toi Toi. Liefs Sbabe
Ik ben ook ingeleid ivm HELPP Syndroom. Ik moet zeggen dat het mij tegen viel maar dat kwam ook omdat ik alleen maar op mijn zij mocht liggen en stil anders kreeg de baby geen zuurstof meer. Dus ik kon niet even gaan zitten of anders gaan liggen. Maar met inleiden ben je verzekerd van je baby's die dag. Ik ging aan het infuus om een uur of 10 smorgens en om 13 uur waren de weeen aardig op gang en om 16:02 is onze zoon toen geboren. Dus je hebt geen dagen lang weeen zoals je weleens hoort! Nou meid heel veel succes!