Hopelijk weet iemand hier of dat kan... We hebben zo'n fotoshoot gedaan in de supermarkt en de foto's waren onwijs leuk geworden. We hebben het hele pakket genomen en dachten dat alle dingen in het pakket na te bestellen zouden zijn. Nu zijn bijna alle dingen inderdaad na te bestellen, maar het grootste canvas doek met 6 verschillende foto's erop niet... en die vinden we echt super en willen we voor de opa's en oma's bij laten maken... We hebben wel alle afzonderlijke foto's, maar niet digitaal. Ik zou ze eventueel wel kunnen scannen op m'n werk. Weet iemand of je een soort 'foto van foto' kunt laten maken van zo'n groot canvas doek? (60x60 cm) en waar dan? De twee kopieën zouden dan ook weer op canvas moeten. Helluuup!
Een foto van foto op canvas gaat niet lukken je kan wel de foto's inscannen en die samenvoegen en op Canvas laten drukken
Ik was ook weer een rib uit mn lijf kwijt.. Wilde alleen de foto's maar uiteraard was de mooiste foto op canvas.. dus hop canvas erbij.. en voor een "schijntje" kon ik dan net zo goed alles nemen.. scheelde dan maar 30 ofzo.... zucht... Zo je niet bij een fotozaak hetzelfde kunnen doen, want al die foto's die op de canvas staat, heb je ook op papier.. Dus ff scannen, zwart/wit en in zelfde opstelling op canvas laten drukken...
Als je alles inscant, kan je ze weer naast elkaar plaatsen (met photoshop bv) en dan af laten drukken op canvas (KV, Blokker, Hema). Wel even kijken dat je met genoeg pixels inscant zodat de canvas vergroting er ook nog netjes uitziet
Wel slim, dat ze de mooiste foto op Canvas afdrukken... die wil iedereen dan wel graag Gelukkig fotografeer ik alles zelf