ervaring gevoelig baarmoedermond

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Melaniejj, 11 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melaniejj

    Melaniejj Actief lid

    11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    hallo,

    zijn er meer dames die ervaring hebben met een gevoelige baarmoedermond?
    ik heb dinsdag avond een ieniemienie klein stolseltje verloren en op de 1ste echo woensdag vertelde ze dat er een zwart vlekje zat in de baarmoedermond dat zou het bloedingkje zijn geweest.
    het kwam dus niet uit de baarmoeder zelf.
    het hartje klopte en alles zag er goed uit.

    nu ging ik vanacht naar het toilet en vond op mijn toilet papier wat bloed, dit nam redelijk snel af na 10 minuten ging ik controleren en was het zeer licht roze.
    en vanochtend zeer licht bruinig.

    de verloskundige vertelde mogelijk een geknapt adertje, en toch schik je er van als it gebeurd, ik heb geen buikkrampen enzo dus dat zou goed zitten. ik heb dinsdag een echo om het te laten controleren.


    hebben er meer dames last gehad van een hele gevoelige baarmoeder en hoelang hield dit aan?
     
  2. Septembre

    Septembre Bekend lid

    19 jan 2021
    933
    1.295
    93
    Ja ik. Het hield aan tot tegen de 20 weken. Ik voelde de baby altijd al vroeg (15 weken en 13 weken) wat veel geruststelling gaf. Maar tot die tijd erg spannend, omdat ik ook miskramen heb gehad. Je schrikt er inderdaad steeds van. Niets aan te doen dan proberen afleiding te zoeken. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
     
    Melaniejj vindt dit leuk.
  3. Melaniejj

    Melaniejj Actief lid

    11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    dat is nog best een tijdje :eek: maar dan weet ik wel een beetje wat ik kan gaan verwachten ondanks de schrik steeds dankje!
     
  4. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    Ja ik! Bij mij hield het de eerste 3 maanden aan. En dan vooral door sex of moeizame ontlasting
     
  5. Melaniejj

    Melaniejj Actief lid

    11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven

    dat heb ik nu dus ook, echo gehad alles was goed baby was goed gegroeid hartje klopte sterk en er was geen bloed te zien alleen bij de baarmoedermond weer
     
  6. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    Ja ik heb het ook bij de 2 dames gehad. Dus ondanks dat ik er bekend mee ben blijft het vervelend en angst voor dat het misgaat. Bloed wil je gewoon niet zien
     
  7. Melaniejj

    Melaniejj Actief lid

    11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    nee precies, ik blijf er van schrikken
     
  8. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.830
    14.158
    113
    Niesbui kan dat ook veroorzaken.

    Hormonen maken je vaten wat zwakker en je bloedvolume stijgt nu/straks ook dus er is niet veel nodig.

    Mja, je schrikt je kapot inderdaad zelfs al weet je dat t ook gewoon niks hoeft te wezen.
     
  9. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.951
    15.255
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik heb best lang bloedverlies gehad bij de eerste. Dat leek zo nu en dan wel een menstruatie die eraan kwam. Ik werd daar ook onrustig van. Met 10 weken hield dat op en toen nog een keer met 17 weken vanuit het niets. Verder een normale zwangerschap. Met de tweede had ik het ook in het prille begin en bij de derde ook. Zijn inmiddels alweer grote en gezonde kinderen ;)
    Fijne zwangerschap toegewenst.
     

Deel Deze Pagina