Hallo dames, Ik heb op dag 26 van mijn cyclus een positieve ovulatietest gehad de 2 dagen erna waren ze net zo knalpositief,normaal ben ik al ongi of wordt het binnen enkele dagen. Omdat ik weet dat het ook op een zw kan wijzen heb ik de 2 dagen erna een zw test gedaan en deze waren negatief. Bij de eerste zag ik een licht streepje , maar vraag me af of het geen indroogstreepje is. bij die vandag zag ik niks,maar nu hij opgedroogd is wel heeeeeel licht. Maar eigenlijk nog te licht om er wat over e kunnen zeggen. Je moet echt goed kijken wil je wat zien. Dat ik mijn ei zo laat pas heb lijkt me zelf zeer onwaarschijnlijk. Ik heb niet de hele maand met de ovulatietestjes getest, want ik vertouwde ze niet. Als ik geconcentreerde urine had was het streepje ook donkerder. Ik bleek namelijk de sensitive te hebben besteld in plaats van de gewone. Totdat ik op dag 26 een deed en die was knalpositief. Zou het kunnen zijn dat ik toch zwanger ben, maar omdat de ovulatietestjes zo gevoelig zijn en aangeven dat er ( misschien)hcg zit ,maar de kruidvat testen dit misschien nog niet kunnen meten? Zijn er vrouwen die ook positieve ovulatietestn hadden en pas later postitief teste? Mijn banner klopt niet! Heb gewoon een lange cyclus gekozen, omdat ik niet wist wanneer mijn ei was of is geweest.