Ovulatietesten worden nooit positief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 15augustus, 31 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    hallo meiden,

Een vraagje wie is ermee bekend dat bij hun ook nooit de ovulatie testen positief worden? Test blijft steeds zelfde een dun pennestreepje
    Hebben jullie wel een eisprong??

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Met wat meer informatie wordt je verhaal iets duidelijker.
    Ben je net met de pil gestopt?
    Wanneer was je laatste menstruatie?
    Hoe is je cyclus normaal gesproken?
    Hoelang gebruik je al ovulatietesten?
    Heb je al kinderen?

3. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Hoeveel keer heb je al getest?
    Ik heb zeer lange cyclussen door mijn pcos en weinig of nooit een eisprong, dus bij mij duurt het ook altijd zeer lang vooraleer ik positieve ovulatietest kon krijgen. Gewoon blijven doortesten.
    Vorige maand heb ik na 30 testen mijn eisprong gevonden...

4. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Ben begin augustus met pil gestopt, begin november echt serieus gaan oefenen voor 1e kindje.
    Heb vorige maanden weleens Ovu test gebruikt maar dn 1x per dag, waren altijd hetzelfde dun pennenstrepen, precies hetzelfde.
    Heb gemiddeld cyclus van 32dgn. Laatste menstruatie 18maart
    Nu deze cyclus nod waars 19 april dus dacht mijn ei pas eind deze week te hebben maar nu vanaf gisterochtend erg veel cervixslijm. Maar geen positieve test, en afgezien ik het afgelopen half jaar nog nooit positieve test heb gehad maak ik me toch wel zorgen.

5. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Cervixslijm kondigt je eisprong aan, maar je kan een paar dagen cervixslijm hebben en je test zal pas op het einde knallen, gewoon door testen zou ik zeggen. Best tussen 10u en 20u (niet met ochtendurine) en voor je test niet teveel drinken of de concentratie lh is vertroebeld waardoor je geen knaller krijgt.

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je eisprong kan 10-18 dagen voor je menstruatie komen. Ben je niet te laat begonnen met testen of te snel gestopt? Bij een cyclus van 32 dagen, zou je eisprong ergens tussen dag 14 en 22 moeten zijn. Heb je een kortere of langere cyclus, dan schuift je eisprong ook op en moet je op een ander moment beginnen met testen. Stel dat je luteale fase te kort is, dan zou je binnen de 10 dagen voor je menstruatie je eisprong hebben.

7. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Als nu je slijm veranderd zou ik nu doortesten. Dit kondigde meestal je eisprong aan. Succes!

8. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik had ook altijd ruim voor mijn eisprong vruchtbaar slijm, dus dat kan nog prima.
    Om te weten of je een eisprong heb, kan je je temperatuur bij houden, voor mij is dat altijd veel duidelijker dan ovulatietesten.

9. jolein8

jolein8 Bekend lid

23 jan 2015
    569
    9
    18
    Ik zou door blijven testen tot je een positieve test hebt of menstruatie.
    Ik had dat eerst ook, maar toen ik doortesten kwam ik erachter dat ik superlaat n eisprong heb, met daarna maar 6-7 dagen tot ik weer ongesteld wordt.
    Zelfs pas op cd 29 en 34 n eisprong gehad!
    Bij mij knalt hij ook nooit. Meestal n licht streepje en dan ineens 1 dag n donkerder, 2 dagen voor eisprong. Dag erna gelijk weer licht streepje.

Bij pcos kan het zijn dat je altijd of nooit n positieve ovulatietest krijgt.

Deel Deze Pagina