Hoi, Ik ben aan het rondkijken voor een moederfiets. Mijn oog is gevallen op de cortina roots. Iemand ervaring met deze fiets? Ik heb een qibbel fietsstoeltje. Alvast bedankt!
Ik heb er 1! Ik vind het een top fiets en een heel fijn stuur. Niet te breed voor mij. Ik ben wel een mooi weer/kleine boodschap fietser, maak er geen hele touren van een dag op oid. Ik vind hem super en mooi voor die prijs!
Ik heb de cortina lief moederfiets, ik ben best tevreden! Fietst lekker alleen de standaard is een beetje lossig (hij blijft wel goed staan hoor alleen zit hij niet heel strak meer omhoog.
Ik heb ook een cortina, met qibbel fietsstoeltjes. Prima fiets, alleen vind ik hem erg hoog. Ben 1.66 en als ik met mn fiets loop is dat al helemaal geen gezicht, het stuur staat erg hoog. Ook kon ik amper over mn dochter heenkijken als ze voorop zat, heeel vervelend Nu alleen achterstoeltje en dat gaat prima.
Dit herken ik wel, ik vond t ook lastig om m'n zoontje in t stoeltje te tillen. Terwijl hij er nog makkelijk in past. Verder fijne fiets! De mijne staat wel altijd buiten, en is helaas snel wat gaan roesten.
Ik heb er ook een. Met een bobike stoeltje. Ben er dolgelukkig mee. Baal er gewoon van als ik een dag niet kan fietsen ivm het weer.
Ik heb dezelfde en ben dr ook superblij mee. Ik heb er nu eentje met Yepp fietsstoeltje voorop. Gaat prima en idd breed stuur en nog voldoende ruimte voor mij terwijl het fietsstoeltje erop zit. Ik heb er ook nog dubbele fietstassen op en een buggydrager met buggy. Een heel slagschip Maar ik vind het vooral met alles erop ook heel licht fietsen, wat voor mij ook echt een voordeel is.