beddengoed voor peuterbed

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by giebel, Jul 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

Aug 26, 2011
    2,565
    601
    113
    Waar haal ik dit? Net een bed gekocht bij ikea, wel matras,dekbed en dekbedhoes meegenomen maar geen kussen en overtrek. Wij komen nooit bij ikea, ergeren er ons altijd kapot...nu dus weer dus wilden na lang ergeren weg. Echter worden er (bij ons in de buurt bijna verder geen peuterbedden verkocht dus geen keus in dit geval).

Waar kan ik terecht voor leuk en geschikt beddengoed? Iemand tips?

2. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

Feb 17, 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hema, babydump, volgensmij prenatal ook. Bijna alle baby winkels. Ik denk dat als je het op google intypt je veel sites tegen komt :)

3. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

Jul 29, 2011
    1,498
    275
    83
    Lief heeft leuke, kun je ook online bestellen en heb de mijne met korting gekocht, ze hebben vaker aanbiedingen. Leen Bakker verkoopt ze ook geloof ik.

4. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Let wel even goed op de maat van het beddengoed. Ikea heeft eigenlijk altijd afwijkende maten met beddengoed vergeleken met hema enzo...... Dus misschien moet je nog wel een keertje terug naar ikea;)

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

de lengte van de ikea peuterbedden zijn 1.60, dus volgens mij moet je voor matrashoesjes echt weer terug naar Ikea. En verder zou ik er een 1 persoonsdekbed overheen doen. Dat kan prima bij een bedlengte van 1.60.

6. kawaii

kawaii Fanatiek lid

May 9, 2011
    1,364
    0
    0
    brabant
    Juist, dat dus. Erg irritant, die 10 cm verschil!
    Hier ook 1persoonsdekbed en dekbedovertrek. dat gaat inderdaad prima en kan straks als hij naar een normaal bed gaat gewoon meeverhuizen :)

Share This Page