Ik wordt er zo moe van (jullie waarschijnlijk ook haha) maar wat zegt dit;

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door NLJH, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Hi Meiden,

Sorry voor een nieuw topic maar ik wordt er deze maand een beetje moe van:( Snap er niks meer van en ben benieuwd of iemand me wellicht (uit ervaring) kan vertellen wat het zou kunnen betekenen;

Zit vandaag op dag 34.

Allereerst mijn cyclus;

21-22-23-24 jan bloeding
    7 feb enorm rommelende darmen en
    8 feb roze afscheiding wc papier
    10 feb super erge rugpijn
    13 feb veegje roze afscheiding na t klussen
    14 feb bij afvegen licht roze afscheiding
    15 feb bij afvegen bruinige afscheiding
    18 feb rekbaar slijm, smiddags ovu test gedaan maar negatief
    22 feb na klussen rood wc papier, na t plassen niks meer!

Wanneer geklust; 25,27,29,31 jan 4,6,8,10,13, 18, 22 feb

Temperatuur (pas laat in cyclus mee begonnen);
    17 feb 36,8
    18 feb 36,4
    19 feb 36,8
    20 feb 36,7
    21 feb 36,8
    22 feb 37,0

Gister met manlief geklust en na 't klussen slijm met rood bloed op het wc papier dus ik dacht daar is mijn menstruatie (ergens opgelucht om igg duidelijkheid te hebben), wezen plassen, na het plassen niks.. keurig wit wc papier. S'nachts nog moeten plassen en ook toen een wit wc papiertje, vanmorgen ook en net ook..:(

Wel merkte ik sinds afgelopen donderdag ineens op dat ik op mijn dijbeen (aan beide kanten) paars/blauwe aderen heb die ik nog nooit eerder ergens heb gehad?!

De onzekerheid vind ik rete irritant... Ik heb zondag morgen een zw test gedaan maar die was omo wit. Heb ik te vroeg getest? Wat kan ik denken...

Sorry voor mijn vele vragen maar los van het feit dat ik een enorme control freak ben en het probeer los te laten wil ik ergens gewoon duidelijkheid, al is het een menstruatie; doe in ieder geval iets stom lijf haha:)

2. Abbii

Abbii Actief lid

12 feb 2015
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed, heb even gerekend en volgens mij zou het dit kunnen zijn:

volgens mijn berekening zit je nu op dag 33 van je cyclus (vanaf de 21 jan gerekend)

de lichtroze afscheiding van 8 feb zou een ovulatiebloeding geweest kunnen zijn, deze vindt meestal tijdens of net voor de ovulatie plaats. Dat betekend dus dat je ovulatie 08-09 feb heeft plaatsgevonden.

De innesteling vindt meestal 5 a 8 dagen na de ovulatie plaats, de afscheiding na het klussen zou nog net iets te vroeg kunnen zijn maar de afscheiding op 14 en 15 feb zouden een innestelingsbloeding kunnen zijn.

wat betreft 22 feb na het klussen, daar heb ik geen antwoord op, zou het misschien zo kunnen zijn dat vriendlief tijdens het klussen een scheurtje bij je heeft gemaakt?! dat gebeurd nog wel eens ;)

al met al, zou volgens mijn berekeningen je nod gisteren of vandaag moeten zijn (14 dagen na je ovulatie(bloeding) op 8 of 9 feb)
    Dan zou je een cyclus van 32 a 33 hebben gehad deze maand en zou je nu een zwangerschapstest kunnen doen :)

als je dat al hebt gedaan en ik erover heen gelezen heb sorry!

Laat je het ons weten?!

3. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Hi Abbi!

Dank voor je snelle reactie! Ik heb gister een kruidvat 2 v 5 zw test gedaan maar deze bleef omo wit:( Als ik gister te vroeg was en pas vanaf vandaag zou kunnen testen en wellicht zwanger zou zijn dan had hij gister toch al iets van een tuurstreepje zichtbaar moeten zijn?

4. Abbii

Abbii Actief lid

12 feb 2015
    212
    0
    16
    NULL
    NULL

Helemaal in het begin van je zwangerschap is het zo dat de hCG waarden elke twee à drie dagen verdubbelen in hoeveelheid. Wat je zegt, 1 dag zou misschien niet zo heel veel verschil maken maar vergis je niet, het zou zomaar kunnen dat als je bijv morgenochtend test dat ie ineens positief is door de snelle stijging van de hCG. Ik raad aan om(zolang je niet ongi wordt natuurlijk) om de dag te testen. Sommige vrouwen hebben direct voldoende hCG om de test te laten knallen en sommige vrouwen testen pas later positief. Geen bloed is goed ;)

5. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Dankjewel weer Abbi!
    Zolang er geen menstruatie door breekt probeer ik pas woensdag morgen te testen...;)!

6. Abbii

Abbii Actief lid

12 feb 2015
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha dat vind ik enorm sterk van je ;), succes ermee!! ik hoop het voor je, ik zal duimen, laat je het even weten woensdag?

7. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Doe ik meis! Nogmaals bedankt voor je reacties :)

8. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Je bent pas twee maanden gestopt met de pil. ..Het kan wel een jaar duren voor je een regelmatige cyclus hebt.Het hele verhaal klinkt meer als ontpillen...

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klop. Tussentijds bloed/roze/bbruinverlies wat niks te bbetekenen heeft, is dan doodnormaal. Ik denk trouwens dat TS geen ovulatie heeft gehad rond 9 februari wat Abbii denkt. Want dan had ze nu wel positief moeten testen met een licht streepje.

Ik denk dan ook TS dat je je eisprong veel later moet hebben gehad. Ikzelf denk aan rond 14 en 15 februari. Dan zou je NOD dus rond 29 februari zijn.
    Dat bloed na het klussen kan een contactbloeding zijn geweest. Kleine kans op innesteling (innestelbloeding komt vaker niet dan wel voor trouwens. Het is zeker niet iets wat standaard gebeurt.).

Succes met testen!

10. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Dankjewel voor je reactie!
    Dan wacht ik gewoon nog even wat langer af... :(;)

11. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Dan kun je lang wachten want 29 feb duurt nog wel ff:D

12. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    bij mij zag ht ontpillen er ook wel zo ongeveer uit.. Dus het kan idd ook zo zijn dat je cyclus nog even van slag is.

Ik hoop van niet! Ben benieuwd woensdag

13. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik probeer het nog tot zondag morgen vol te houden niet te testen:$
    Aangezien ik misschien een late eisprong op 14 feb gehad heb, en mijn NOD dan dus pas a.s. zondag zou zijn.

Waarschijnlijk hou ik dit niet vol en doe ik er woensdag als nog eentje:cool: Tenzij mn menstruatie door komt uiteraard..

Dankjewel voor alle reacties girls!

14. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Dag lieve meiden,

Weer een berichtje omdat ik er moe van wordt..
    Sinds maandag is dan toch af en toe een bloeding door gekomen, tenminste heel licht en op en aan.. De ene keer licht rood wc papiertje, daarna uren wit..

Nu dacht ik ik begin vanaf vandaag met ovulatie testen en doe er elke dag een en bewaar ze allemaal op een A4. Nou heb ik net deze ovulatie test gedaan en ik vind hem behoorlijk aanwezig het tweede streepje..

Ik zit inmiddels op dag 36.....

Kun je een eisprong hebben terwijl je (tussentijds) bloed verliest? Of ben ik weer iemand die iets bijzonders heeft :(:$

15. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit!

16. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Hi Meid!

(Sorry weer:)) En opnieuw dank weer voor je snelle reactie!
    Eisprong kan niet dus? Tussentijdsbloedverlies en NOD op 29 feb?
    Dit is geen knaller dus..? Betekent niks?

17. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai! Nee hoor kan zeker wel. Gebruik zelf geen ovulatie testen, dus kan je niet echt zeggen of het een knaller is (maar denk het niet). Ik zou weer een paar dagen doortesten. Misschien kan je het in "Ovualtietesten en zwangerschapstesten" plaatsen? Daar zitten de experts ;)

Maar je hele verhaal klinkt gewoon als ontpillen.

18. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Ga hem daar even neer zetten;)!

19. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    3x bloedverlies na de seks betekent naar de huisarts voor een uitstrijkje. Dit klinkt namelijk als contactbloedingen. Hoeft niks ernstigs te zijn. Maar kan ook onrustige cellen betekenen.

20. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam

Dankjewel ik ga meteen even bellen voor een afspraak!

Deel Deze Pagina