slaapjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door anneke81, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anneke81

anneke81 Actief lid

8 dec 2006
    161
    0
    0
    Ouderenzorg
    Hoi meiden,

Er zal vast al genoeg geschreven zijn over slaapjes, maar ik kon het zo snel niet vinden...

Mijn dochter wil nu een week of twee niet meer goed slapen overdag. Ik heb het idee dat haar slaapritme aan het veranderen is. Als ik haar te vroeg op bed leg, is het alleen maar keten en uiteindelijk huilen. Maar slapen ho maar! Vandaag heb ik haar voor het eerst na de boterham op bed gelegd (12.00), ben benieuwd hoe lang ze nu slaapt.

Mijn vraag is of 10 maanden niet wat vroeg voor maar één slaapje of zijn er meer kinderen die dat doen? Als ik lees dat kinderen tot 2 jaar ongeveer 16uur slaap nodig hebben op een dag... Nou daar komt die van mij nooit aan!

Anneke

2. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Esmee slaapt de ene dag 1x en de andere dag 2x. Vanmorgen wou ze dus ook niet slapen en ligt er net in. Maar ze slaapt dan zeker wel 3 uur achter elkaar.

Het ene kindje heeft wat meer slaap nodig dan het andere kindje. Geen zorgen om maken. Gewoon kijken wat jou ukkie aangeeft. Wil ze niet slapen dan niet, merk je dat ze moe is dan lekker op bedje leggen.

Deel Deze Pagina