Mijn nagel is een paar jaar geleden versmald, poliklinisch in het ziekenhuis. Verdovingsspuit viel echt mee, je teen wordt wel wit en heel groot hahaha! Daarna 2 hechtinkjes geloof ik en ik ben die zelfde dag nog gaan werken (achter de kassa) met mn voet omhoog. De napijn is niet echt leuk en je kan toch wel ff niet goed lopen. Dat is ook de reden dat ik het nu uit stel voor de andere teen, ik moet voor Yara zorgen.
Ik zie echt het meest tegen die spuiten op. weet wel dat als ik mn teen stoot ook door de grond ga van de pijn... is het daarmee te vergelijken?
ik heb het ook gehad aan me rechter grote teen. de ingreep zelf deed bij mij geen pijn en daarna hebik ook geen pijn gehad. je moet wel een aantal uur met je voet omhoog zitten. nu groeit me nagel helaas weer verkeerd maar het doet in ieder geval geen pijn meer. sterkte vanmiddag! de prik vond ik ook niet pijn doen, ze doen met een soort touwtje eerst je teen een tijdje afklemmen zodat er minder bloed ofzo doorstroomt
Hier ook allebei mijn grote tenen laten doen apart van elkaar. Toen kwam het weer terug en toen had ik allebei mijn tenen tegelijk laten doen. hahaha dat doe ik dus nooit meer. De verdoving is idd erg pijnlijk. Maar daarna voel je er niets meer van. De napijn tja. Het is meer als je gaat lopen ( voor zover dat kan, beetje scheef lopen op die voet) dan gaat dat bloed natuurlijk naar je teen stromen en voel je het echt bonzen. Dus dat doet wel zeer. Maar je kan effe geen schoenen aan hoor. Ik niet dan want dat deed wel zeer. Na een klein weekje a 1.5 week durf je wel langzaam een grote schoen aan te trekken. Succes morgen
Ze spuiten de verdoving aan de zijkanten van je teen precies bij het begin van je teen dus daartussen in. This zeker geen pretje./ Maar ik deed altijd stijf mijn tanden op elkaar en zeggen this maar een elastiekje elastiekje. Want lijkt net of je teen ineens afgebonden wordt en er heel hard een elastiekje omheen getrokken wordt.
Heel veel succes morgen! Het gaat absoluut heel erg zeer doen, maar aangezien je diabetes is het ongelooflijk belangrijk dat je het laat doen. Zonder in details te treden kan een ingegroeide nagel bij diabetespatienten namelijk tot iets veel ergers uitlopen. Heb je ook al over het nazorgtraject nagedacht? Pedicure of podotherapeut? Zonder goede nazorg keert dit probleem namelijk weer terug. Ik raad je aan na een week of 6 een goede pedicure of een podotherapeut te zoeken die je nagel weer in het gareel weet te houden. Groetjes van een podotherapeut.
Hee meid, Ik weet dat iedereen een andere pijngrens heeft en iedereen het ook anders aanvaart maar mij viel het redelijk mee. De spuiten voelde je wel goed en bij mij was het niet goed verdooft voordoor ik tijdens de ingreep ook redelijk pijn had maar ik ben daarna gelijk naar mijn werk gegaan waar ik op mijn slippers veel gelopen heb, dit voelde nou niet zo prettig hoor
Het is me 100% meegevallen. het prikje valt mee maar als ze de vloeistof erin spuiten doet het wel ff behoorlijk pijn. ik moest wel extra verdoving hebben. nu afwachten wat het doet nadat de verdoving is uitgewerkt...
Oohh meis! Heeel erg pijnlijk! Hahaha sorr! Maar die prikken pffff. Een bevalling is er niks bij bij mij hebben ze zelfs stukjes bot onder me nagel moeten schrapen.. Bleghhh. Ze hebben nu een soort stof erop gedaan zodat de nagel niet meer terug kan groeien en nu is het eindelijk over! Het genezen duurde bij mij best lang.. Toch wel 2-3 weken.. Pffff heb met je te doen! Oh en nu zie ik pas dat het vandaag was .. Hoe ging het?!
o jeetjei ik als kind heb deze ingreep gedaan en heb er een trauma aan over gehouden ben daarna 2 keer geopereerd aan mijn ingegroeide teennagel zegt genoeg sterkte
Het gaat wel okay met de pijn. soms flinke pijnscheuten en als ik sta gaat mn teen kloppen. heb het verband al een keer verwisseld want het bloedde behoorlijk. lig nu met paracetamol op de bank. Wil niet mn bed in... ben bang dat vriendlief hem misschien aanstoot.