Vandaag zijn we gaan kijken voor een kinderwagen, we wouden eerst de maxi cosi mura 4 maar nadat we er een stukje mee hadden gereden in de winkel vonden we de joolz veel soepeler en stabieler rijden. Ook vinden we de joolz wat lichter en kleiner opklappen en heeft de joolz vering bij de voorwielen. Maar nou is mijn vraag van hoe bevalt jullie de joolz in het echt?
Hey Margha! Wij hebben ook een Joolz en kan e'm zeker aanraden! Geen seconde spijt gehad van deze aankoop. Hij rijdt heerlijk ligt, is makkelijk inklapbaar en hij ziet er ook nog eens mooi uit. Succes met jullie keuze!
Bedankt voor het reageren. Ik zal zeker de zoekfunctie even gebruiken. Is de buggyzit ook fijn in gebruik van de joolz?
Als je nou eerst de zoekfunctie gebruikt alvorens je vraag te stellen, dan had je misschien al een antwoord gehad Niet persoonlijk bedoeld, maar ik vind het soms best storend dat er om de haverklap topics worden geopend over het zelfde onderwerp / voorwerp. Zou graag zien dat er een centraal "kinderwagen-ervaringen-topic" of bijvoorbeeld een centraal merktopic (Joolz / Bugaboo / Maxi Cosi) komt. Op deze manier wordt het een onoverzichtelijke brei topics die allemaal wel een paar zinnige opmerkingen hebben die beter centraal "verzameld" kunnen worden. Maareuh: succes op je zoektocht
Hier ben ik het volledig mee eens. Het zou het forum een stuk overzichtelijker maken . Misschien een Idee voor de forumbeheerder ?? Maar ff ontopic, ben erg tevreden met de Joolz en succes met je keuze .
Eerst een stokke en nu toch een joolz, heerlijke wagen! Rijd zacht, goede vering, makkelijk inklapbaar, niet te laag...gewoon heerlijk!
Ik heb de zoekfunctie en google afgespit, staan inderdaad veel ervaringen op vooral over de wagen en reiswieg alleen over het zitje is niet zo veel geschreven. Terwijl je deze toch het langste gebruikt lijkt mij, is het zitje ook fijn in gebruik voor het kindje zelf. Ik zag in de winkel wel dat het zitvlak iets minder diep is lals bij de mura maar of dit ook minder lekker zit voor het kindje weet ik niet. Ik wil graag zeker weten of ik een wagen kies waar ik geen spijt van krijg, het is toch gauw 1000 euro compleet wat je kwijt bent.
Iemand die vrij nieuw is op de site weet dat allemaal niet. Als je je zo ergert, open dat topic dan niet Komt vrij onaardig over. Verder ben ik erg tevreden over de wagen. Heb ook geen minpunten. Kindjes zitten heerlijk hoog en de wagen is zeer wendbaar.
Iemand die het forum niet kent, moet mijn opmerking als een tip zien. Zoals het ook bedoelt is, namelijk
Bedankt dat je jouw ervaring met mij wil delen, wij zijn helemaal om en gaan voor de Joolz . bedankt.
Ik ben al lid sinds 2008 maar heb sinds die tijd niet zoveel berichtjes geplaatst, ik vind als je je ergert je beter niet het topic kunt openen en al helemaal niet zo vaak moet reageren, als je goed kijkt is het niet alleen maar de kinderwagens waar veel over gevraagd word maar ook in andere rubrieken worden regelmatig dezelfde dingen gevraagd. Kijk maar eens bij zwanger worden. Ik ben iemand die zich niet zo snel aan iemand ergert gelukkig maar.
Het is juist handig om nieuwe topics te openen.. Wie weet kent iemand een goede actie of heeft alsnog een nieuwe tip. Snap echt niet waarom jij topics opent waaraan je je ergert.
Ik snap niet waarom jij zo vastberaden bent om een tip van mij in een negatief daglicht te zetten? En centrale topics kunnen juist een goede verzamelplaats zijn voor allerlei tips. Maar hey, ik ben hier niet de baas @Margha: ik kan me voorstellen dat in andere subfora dat soort centrale topics ook beter werken ja. Fijn voor je, want ik kan me dat gevoel helemaal voorstellen
Ik heb ook een joolz. Op zich een erg fijne wagen, alleen klapte mijn onderstel gewoon in met reiswieg erop. Ook met de maxicosi kwam het wel eens voor dat mijn onderstel inklapte. Heb nu een leenonderstel, de mijne is opgestuurd naar joolz. Joolz zelf erkende het probleem eerst niet, dus zelf de consumentenbond erop gezet, toen ineens wel. Nu afwachten wat ze gaan doen. Desondanks vind ik het een mooie en fijne wagen.
Ik vind de reviews op kieskeurig altijd wel de moeite waard. Dat heeft onze keuze om iets wél of niet te kopen nog wel eens beïnvloed. Misschien heb je dus ook wel iets aan deze ervaringen: Joolz Joolz day reviews | kinderwagen KIESKEURIG.
Wij hadden eerst een mutsy, , Maar opa en oma wilden ook graag een wagen en wij waren niet zo dol enthousiast hierover dus hebben de wagen aan hun gegeven en zelf toen de Jookz day gekocht. Geen moment spijt van gehad! Mooie, fijne wagen en rijd soepel. Zeker een aanrader!
Bedankt voor jullie reactie. We hebben vorige week de joolz day earth besteld. We kregen er nu gratis een maxi cosi, adapters en voetenzak bij.