Voor de meiden die dezelfde babyfoon hebben: Hebben jullie hier ook last van?? Hij begint vaak opeens zomaar keihard met storen, echt heel vervelend. Ik moet dan het geluid uitzetten en het duurt soms een hele tijd voordat het weer weggaat, en komt dan vaak nog een paar keer terug voordat het weer rustig blijft. Iemand nog tips om dat weg te krijgen? Voor de tweede willen we graag een tweede camera erbij kopen zodat we beide kinderen dan kunnen zien.. Maar niet als hij zo blijft storen, vind ik zonde van m'n geld..
Staat er niets in de gebruiksaanwijzing? Of kun je misschien op internet iets vinden erover? Anders kun je altijd nog de fabrikant bellen
Ik heb m gisteren voor mijn verjaardag gekregen!! Hebben m even uit geprobeerd en hij stoort alleen als ze beide bij elkaar in de buurt komen... maar zal het vandaag eens wat langer proberen, wanneer gaat die van jou storen of is dat verschillend?... via google is er ook niks over te vinden?
Wij hebben deze ook, maar geen last van storingen. Maar goed, de baby zit nog in m'n buik, dus we hebben 'm ook niet uren achter elkaar aan gehad.
Hier ook geen problemen, staat al aan omdat zoonlief ja ja, erg goed slaapt van de muziekjes op dat ding....hij komt gewoon niet meer naar beneden haha, is bijna 6 ;o) Wat de storing mogelijk kan veroorzaken is dat je het te dicht op iets anders hebt staan met een draadloos signaal misschien?
Dat storen als ze bij elkaar komen is hier ook bekend inderdaad, maar dat geluid valt in het niet in vergelijking met wat voor geluid hij produceert als hij echt begint met storen.. Keihard en bloedirritant! Wanneer hij begint te storen is moeilijk te zeggen want we hebben hem eigenlijk alleen aan als ze op bed ligt natuurlijk.. Maar vaak als ik naar bed ga en hem op mijn nachtkastje zet begint het, eerst is hij even stil maar na 5 minuten ongeveer begint het en dat kan soms wel een half uur duren! Mijn mobiel ligt er dan naast maar als ik die weghaal gaat het gestoor niet meteen weg dus of het daar aan ligt? Op dit moment staat hij naast de pc en is hij stil.. De eerste maanden na aanschaf deed hij dit niet, het is iets van de laatste maanden. We hebben de klantenservice van Luvion een mail gestuurd met het probleem maar vroeg me af of er hier ook ervaringsdeskundigen waren. Zo hebben we er namelijk niet zoveel aan, als ik ga slapen moet ik dan het geluid uitdoen en dan hoor ik haar dus niet mocht ze 's nachts opeens wakker worden (wel als ze hard huilt maar dat probeer ik te voorkomen) en 's ochtends als ze wakker is (ze is mijn wekker op dagen dat ik niet hoef te werken ) dan huilt ze ook nooit maar begint ze een beetje gezellig te brabbelen enzo waar ik dan wakker van word. Vind het zielig als ik haar dan niet hoor.
We hebben hem trouwens al geprobeerd te resetten en opnieuw aan de webcam te linken, zonder resultaat..
hier de babyfoon nu bijna 4 maanden in gebruik, maar nergens last van gehad. werkt hier nog prima. Misschien eens contact opnemen met Luvion, misschien dat zij je verder kunnen helpen. Weet niet hoe het zit met garantie ofzo?