Nu al positieve ovulatietest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Veldboeket, Dec 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Veldboeket

Veldboeket Actief lid

Dec 11, 2015
    223
    86
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Hoi,

Precies 2 weken geleden heb ik na 5 weken een miskraam gehad. Afgelopen vrijdag testte ik geen hcg meer met een zwangerschapstest. Was meteen na de miskraam al minimaal. Nu heb ik gisteren weer de eerste clearblue digital ovulatietest gedaan en die was negatief en nu vanochtend positief. Kan dit wel? Ik moet straks voor controle naar verloskundige dus zou haar ook eens vragen.

Bedankt weer voor jullie antwoorden!

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

Nov 20, 2015
    2,376
    1,350
    113
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het zeker kan. Je cyclus heeft zich dan direct herpakt.

3. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,084
    0
    36
    Hoi Veldboeket!

Dat kan zeker! Heb ik zelf ook meegemaakt. Mijn lichaam zag de miskraam als een menstruatie blijkbaar, want ik had precies 2 weken later een positieve ovulatietest:D

Ik weet niet of je eraan toe bent..... maar anders weet je wat je te doen staat vandaag :D

Succes meid!

4. Veldboeket

Veldboeket Actief lid

Dec 11, 2015
    223
    86
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Haha jazeker no time to waste ☺

5. moedertje3

moedertje3 Actief lid

Oct 7, 2006
    204
    0
    16
    Ik heb ook 16 december een miskraam gehad en vandaag mijn ei. Ook precies na 2 weken dus

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Dat kam zeker hoor!

7. Veldboeket

Veldboeket Actief lid

Dec 11, 2015
    223
    86
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Oke dan lopen we gelijk ☺ hopen dat We nu meer geluk hebben. Hoeveel weken was jij? Vandaag bij vk geweest en die dacht ook te zien dat mijn ei eraan kwam aan mijn baarmoederslijm (wat een vies woord)

Share This Page