maandag was ik bij de fysio (voor mn bovenrug/nek) en omdat hij weet dat ik zwanger ben keek hij gelijk ff naar mn bekken (heb bi gehad bij alyssa). wat blijkt nu, mn bekken stond nu al niet meer goed. gelukkig voel ik er nog niet echt iets van, maar ik baal wel erg. had wel verwacht dat het weer zou opspelen, maar niet dat het nu al zou beginnen. zijn er meer die zo vroeg al last hadden van hun bekken? en zoja, hoe is het verder gegaan? liefs doris
jaa hier ook 1 ik ben een topic gestart voor de mensen onder ons die BI hebben kijk maar bij gezond en dan wie nog meer BI??
waarschijnlijk is het dan na je vorige zwangersdchap al niet meer goed gekomen .. of heb ik dat mis? ik weet namelijk van me zus dat ze nu al .....6 jaar geleden is bevallen van de 2e en dr bekken zijn nooit meer goed op hun plaatst gekomen en z heeft nog altijd veel last van dr bekken sterkte meid
Ik heb er wel al ontzettend veel last van en had het va 7 maanden bij mijn vorige en bij mij is het sinds de vorige niet meer goed gekomen en daarom heb ik er nu zo'n last van bij mijn 2de! Ik hoop dat het niet doorzet voor je en veel suc6!