Wie ervaring met baby(video)foon van Samsung?

Discussion in 'De babyuitzet' started by ButterflyNova, Sep 21, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

Mar 31, 2014
    5,326
    104
    63
    Zijn ons aan het oriënteren op een babyfoon met camera, wellicht iemand die ervaring heeft met een babyfoon van Samsung?

We willen graag een babyfoon met duidelijk beeld, draaifunctie van de camera, en 'meter' voor het geluid.

2. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

Mar 31, 2014
    5,326
    104
    63
    Niemand ;) ?

3. Deebje

Deebje Bekend lid

Mar 2, 2013
    960
    27
    28
    Female
    Ik lees mee, wij hebben ook interesse ;)

4. EnBee

EnBee Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    1,147
    9
    38
    Yess wij hebben 'm. Geen idee hoe de uitvoering heet, maar het was een paar maanden geleden de duurste uitvoering.
    Opzich ideaal..!! Alleen.. Niet altijd (goed) bereik via de ontvanger. Dan piept ie dus om de 3 sec. Via de app nooit problemen (dat gaat over wifi, dus altijd ontvangst). Draaien vd camera gaat soepel (wel iets vertraging). Geluid en beeld hebben ook vertraging van ong 1 seconde. Je kan alleen niet instellen dat het beeld aanschiet zodra ie geluid detecteerd. Je moet 'm dan zelf aanzetten. App is heel makkelijk. Je kan instellen dat je een "berichtje" ontvangt als ie geluid/beweging detecteerd. Al met al, super tevreden mee. Vind 'm zelf veel mooier/makkelijker dan de Luvion die we voor m'n dochter hadden. Enige vervelende is dus het ontvangst. Nu hebben wij wel een nieuwbouwwoning waarbij we dus ook haast geen telefoon-ontvangst hebben, dus dat kan ook daaraan liggen. De ruiten zijn ook extreem geisoleerd, waardoor als ik in de tuin zit (pal onder m'n zoontjes slaapkamer) ik alsnog geen bereik hebt. Bereik stopt halverwege de trap. Maar omdat alles via app kan, gebruik ik de ontvanger toch nooit.

Als je nog vragen hebt, dan roep maar ☺️

Share This Page