zooo ik heb hier een gat in de lucht gesprongen afgelopen donderdag was ik mijn portomonnee kwijt geraakt op het centrum nergens was tie meer te bekennen dus ik dacht die is weg foetssie ik naar de bank gelopen om me passen te laten blokeren afijn nog een dag gewacht mssn kwam die nog ergens boven water dus ik weer terug naar de bank en alles opnieuw aan gevraagd! kreeg ik gister zowaar een brief van de gemeente !! dat me portomonnee bij hun is binnen gebracht en dat uit de GBA blijkt dat hij van mij is !! afijn gelukkig maar is tie niet uit me tas gestolen dus ik vandaag mijn portomonnee ophalen zit dan maar dan ook alles er gewoon nog in!! zelfs mijn los geld!!! dus ja ik kan zeggen dat er dus toch nog eerlijke mensen op de wereld bestaan ik dacht zet het hier maar neer dan hebben we toch nog iets positiefs ipv alle slechte berichten over stelen enzz mijn portomonnee is het bewijs dat er niet alleen maar slechteriken zijn ahahahaha (alleeen jammer dat ik dus alles al opnieuw had aangevraagd)
das idd fijn om te horen. Moest wel even lachen om je term "losgeld" als je het zo aan elkaar schrijft is het net of je dat moest betalen.
Heb het zelf ook eens gehad toen ik 16 was. Portemonnee was op onverklaarbare wijze uit mijn jaszak gevallen en lag dus nog op 't bankje in de trein. Gelukkig had ik een adreskaartje met telefoonnummer erin, dezelfde avond werd ik gebelt dat iemand mijn portemonnee had gevonden. M'n moeder en ik hebben meteen een bos bloemen gekocht en m opgehaald! Echt super dat zulke mensen ook bestaan.
Oh wat fijn zeg! Mijn ex is vorige week ook zijn portemonnee kwijt geraakt, wat een gedoe zeg.. Op zijn rekening stond dus ook geld voor vaste lasten, als je dat bij de bank moet overmaken betaal je al weer een hoop extra kosten, kan niet internetbankieren, zelfs MIJN biebpas moest geblokkeerd worden omdat we een partner account hadden.. Ik betwijfel alleen dat die van hem nog gevonden word...
Ow Super! Mijn collega's vonden afgelopen week een Iphone4 (ofzo....). Na een beetje speurwerk kreeg ik zijn vrouw te pakken en is hij zijn telefoon komen halen! Hij was heeeeel blij. Zo grappig, een best wel oude man! Lekker vooroordeel, maar dat had ik niet verwacht!
oh geweldig zeg!!! balen dat je alles al opnieuw had aangevraagd maar beter het zekere voor het onzekere!! heb het zelf ook gehad porto verloren was ie tussen de trein en het perron gevallen maar er zat toen nog niets bijzonders in was nog wat kleiner manlief is hem een keer kwijtgeraakt bij de benzinepomp maar had net maandelijkse geld gepint 500 eurie komt ie thuis porto kwijt no geen uur later ging de telefoon dat iemand zijn porto had gevonden wij er naar toe met ook een bosje bloemen komen we daar aan staan we gewoon op het kamp!!!! sorry ook geen vooroordelen maar dat vond ik wel heel bijzonder sinds die tijd kijk ik toch anders naar ze, dacht altijd dat ze zich bezig hielden met slechte zaakjes enzo maar dat heeft een paar jaar terug mijn ogen wel geopend!!!! sindsdien geen vooroordelen meer
Wat super fijn dat er ook nog eerlijke mensen zijn. Vorig jaar was ik mijn portomonee ook kwijt geraakt in de stad. Ik heb ook altijd een kaartje met mijn adres en telefoonnummer in mijn portomonee voor het geval als er ooit iets gebeurd. Ik baalde want er zat best wat geld in, en mijn rijbewijs en id. Op een gegeven moment ging savonds de bel, stond er ineens jongen van een jaar of 19 aan de deur. Hij zei mevrouw is dit toevallig u portomonee, wow ik was zo blij. Ik had hem toen 65 euro gegeven, en die jongen was ook heel blij want hij zat nog op school dus had niet zo heel veel geld. Hij wilde het eigelijk niet eens aannemen. Maar alles zat er nog in. Echt super zo'n jonge jongen.
That's the spirit. Maar andersom. Ik moet altijd weer ergens een negatieve draai aangeven denk ik.. maar ik ga het toch zeggen. Ik heb wel eens een portemonnee gevonden, eerlijk teruggebracht.. en er kwam nog geen bedankt van af.
12 jaar geleden ben ik mijn tas in de metro vergeten.. En mijn portemonnee zat er ook in.. Gelukkig had ik mijn telefoon in mijn jaszak en mijn telnummer zat in de tas.. Dus heeft een man en vrouw mij gebelt, hebben we bij een halte afgesproken en ben ik het gaan ophalen.. Ik was heel erg blij..
Mijn vader was hem een keer verloren op het winkelcentrum bij het terugstoppen in zijn zak... Hij zoeken navragen bij de infobalie, die zeiden al weinig kans dat u die nog terug ziet (rotterdam ) dus hij naar politiebureau om aangifte te doen en zijn passen blokkeren, hij is er zo een die al die gegevens altijd in zijn telefoon heeft haha... Stond ondertussen iemand bij mijn ouders voor de deur en mijn zusje doet open staat er een man met mijn vader zijn portomonee... mijn zusje wist nog niet eens dat mijn vader hem kwijt was dus ook nog even het nr genoteerd zodat mijn vader hem ook nog kon bedanken en mijn vader snel gebeld...
helaaas wist ik niet wie de portomonnee heeft gebracht maar als ik hem/haar vind krijgt die zeker een bosje bloemen!!
Fijn dat je weer alles terug hebt zeg! Ik merk wel dat mensen verbaasd zijn als je eerlijk iets terug geeft. Een voorbeeld,met de carnaval heb ik in de horeca gewerkt,en daar konden de mensen alleen betalen met munten,een aantal keer gaven mensen een munt teveel,en ik riep ze dan terug om die munt te geven....ze keken me echt met grote ogen aan zo van,tjeeeee wat lief dat je zo eerlijk bent....
Geweldig! Ik had gevraagd wie het had gebracht?! misschien dat je dan een kleine attentie kan sturen/geven Fijn dat alles weer terug is...
Heb ik ook weleens gehad. Ik had in de kantine van m'n werk een complete tas met telefoon, portemonnee, huissluitels, autosleutels, papieren, etc. gevonden. Via het intranet heb ik die persoon op kunnen sporen en haar gebeld. Hoewel die tas toch al een behoorlijke tijd in de kantine had gestaan had ze hem nog geeneens gemist! Maar ze vond het eigenlijk heel normaal dat ik hem voor haar had meegenomen, en een bedankje kon er ook niet echt af. Vreemd hoor! Voor hetzelfde geld rijdt er iemand met haar auto naar haar huis om daar de hele boel leeg te halen.
hier vorig jaar ook zon geval, ik had met mijn wazige nog vol hormonen hoofd de portomenee op de auto laten liggen en zon anderhalf km van me huis viel ie eraf. de mand achter mij stopte en probeerder mij schijnbaar ook te laten stoppen maar heb ik neit gemerkt ik dacht dat ie duif had aangereden haha. maar goed later kwam me buurvrouw aande deur dat ik een nummer moest bellen want die had me porto gevonden was eeg verbaasd had hem nog niet gemist (betaalde met die van me vent) die man had dus me adres erin gevonden en gezocht in telefoonboek wie er het dichst bij woonde. heb dus meteen ok bloempie gehaald en opgehaald. en ook hier alles er nog in echt super hoor