Hallo allemaal, We hebben sinds een paar weken een koelstra simba buggy in huis. Nu willen we de voetenzak ervoor aanschaffen maar die is erg duur. Haast net zo duur als de buggy zelf! We vragen ons af of die voetenzak wel nodig is. Die voetenzak zit zo warm en als ze'r jasje aan heeft, is dat niet genoeg? Ze heeft overigens nog geen schoentjes maar van die stoffen slofjes kunnen we natuurlijk wel aanschaffen. Wat doen jullie met een buggy als jullie kids rond de 1 jaar zijn? Wel of geen voetenzak?
Wij hebben afgelopen winter ook af en toe de buggy gebruikt en idd met gebruik van een fleece dekentje. Dat werkt prima. En ook onze voetenzak van de kinderwagen (mutsy rider) past in de de buggy (gaten komen precies overeen). Ik weet niet welke kinderwagen je hebt, maar misschien dat jij die voetenzak ook kunt omzetten als het echt koud is?
Volgens mij kan je prima een merkloze voetenzak kopen hoor, die gaten zijn eigenlijk allemaal hetzelfde. Ik het geluk gehad toen ik mijn simba kocht hihihi ik kon de laatste voetenzak kopen voor 25 euro. Ik was dus in totaal 84 euro kwijt voor de buggy en de voetenzak hihihi. Ze hebben van die merkloze bij de baby-dump Uni Voetenzak | Buggy's | Baby-Dump. Groetjes Kim
Je gebruikt nu toch geen voetenzak meer? Ik zie er in de zomer zelfs wel eens kinderen mee in de wagen zitten, maar ik vind het nu niet nodig meer. Mocht het eens koud zijn `s morgens vroeg of zo dan zou ik een dekentje gebruiken. Maar ik zou nu geen voetenzak aanschaffen het is elke dag nu toch rond de 14 graden of zelfs hoger.
In de kinderwagen gebruik ik nog wel de voetenzak (mura wandelwagen). 's Ochtends is het nog wel koud. Voor de buggy weet ik het niet. Valt zo'n fleece dekentje dan niet onder het rijden van de buggy af? Tis wel een goedkopere oplossing haha. Misschien dat er ook voetenzakken zijn van wat dunnere stof zijn.?
Ik gebruik hem nu ook nog hoor! NIet altijd maar als het wat kouder is wel! Maar hij gaat er binnenkort uit! Ik zou zo'n universele kopen en gewoon even kijken of het past!