Hallo dames, ik heb donderdag een bruiloft van goede vrienden van ons,en dit is DE jurk die ik dan aan wil trekken.....nu ben ik meestal een typje wat standaard een zwarte panty draagt onder een net jurkje,maar nu is dus de vraag,wat zouden jullie onder deze jurk voor een kleur panty aantrekken? Ik trek er zwarte pumps onder aan,mocht ik nog goedkope rode pumps vinden in de kleur van het riempje dan worden het rode. Alvast bedankt, liefs Peet Bekijk bijlage 178449
Zo dicht mogelijk bij je eigen huidskleur als mogelijk! zeker weten!!! hooguit iets bruiner om je benen stiekem bruiner te doen lijken Maar zeker geen zwart.. teveel zwart op zwart dan naar mijn mening
Eerlijk gezegd zou ik ook gaan voor een huidkleurige panty, en idd misschien 1 tintje donkerder. Zou dan overigens wel een iets duurdere nemen als het voor een bruiloft is. Ik had namelijk laatst een pak van die goedkope, en bij alle 2 zaten er na een uur ladders in..
ik ben al geen held met panty's,dus koop meestal wel wat duurdere als ik ze aan moet. Ik ken mezelf,1 plasje plegen en hij kan al sneuvelen,heb meestal ook wel een reserve bij me.
Een panty van een goed merk gaat in mijn ervaring minder snel stuk, dan kun je best een dunne nemen. Inderdaad een huidskleurige, beetje glanzend, bijvoorbeeld van Falke.
Ik zou een zwarte kanten panty doen (van heel fijn kant) vnd ik zelf net iets aparter voor een bruiloft
Ik weet niet of je er het type voor bent maar ik zou ook zeggen kleur! Beetje rockabilly-polkadot van maken. Rood, grasgroen, maïsgeel, kobaltblauw!
Eerste wat ik dacht, voor de reacties te hebbne gelezen was huidkleur. En dan een glimmende, voor het glamour effect.
ooooh jee zeg,de eerste pagina las ik nog mooi de zelfde reacties,dus dacht het wordt toch echt een mooie huidskleur. Nu zit ik toch weer te twijffelen,ik las iets over rockabilly panty(ik ben een rockabilly type,vandaar dit jurkje),maar ik heb niet echt mooie lange slanke benen,ben 1.63 dus heb meer van die stompjes........dus met stippen erop,kan het dan niet zijn dat ik van die mega benen krijg.. een rode panty lijkt me ook wel wat,maar dan loop ik weer tegen hetzelfde aan,kan dat?? Zwart wordt het denk ik toch niet,beetje te donker lijkt me..... Blote benen vindt ik meer voor als het 30 graden is,niet voor op een bruiloft s'avonds... bedankt voor jullie reacties zeg......