Naar de bioscoop met een 3jarige?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door TantePerenboom, 26 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TantePerenboom

TantePerenboom Niet meer actief

Zaterdag komt Ice Age 4 uit. Mijn zoontje vind de Ice Age films helemaal geweldig. Nu zat ik er aan te denken om naar de bioscoop met hem te gaan, maar ik twijfel wel. Mijn zoontje is 3 jaar.

Zijn er hier moeders die met een 3 jarige naar de bioscoop zijn geweest? En hoe is dat gegaan?

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Persoonlijk zou ik er niet aan moeten denken om Levi nee te nemen naar de bios. Behalve dat hij nog geen geduld heeft om een film uit te zitten gaat hij miepen als het licht uit gaat
    Vorige maand met hem naar de pandadroom in de efteling geweest. Stond binnen 5 min. weer buiten met een huilend kind omdat het licht uit ging en er wind langs kwam ( 3d effect )

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik ben met Thijmen toen naar de smurfen geweest, maar heb wel gewacht tot het wat rustiger zou zijn. Weet niet of ik het in een drukke bios ook zou doen.
    Is het trouwens een 3d film? Dan zou ik het sowieso niet doen. 3d kijken is voor kinderogen niet zo goed omdat die nog in ontwikkeling zijn 3D-tv gevaarlijk voor kinderen - news - ZDNet.nl

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mijn dochter is 3 1/2 en ik ben nu al 3 keer met haar naar de bios geweest. Mijn dochter is trouwens best druk, maar in de bios helemaal stil. Ze vond het fantastisch! Keek haar ogen uit en dat het licht uit ging was helemaal geen probleem!
    Ik zou het zeker proberen, je kan altijd nog halverwege weggaan als het niet lukt.

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wij zijn ook al naar de bios geweest met onze dochter, ze was toen 3,5.
    Ze vond het geweldig!
    Dus zou het gewoon proberen :)

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Wij zijn ook al met onze 3jarige geweest. Ze vond het erg leuk, maar het duurde wel erg lang. Gelukkig hielpen twee onderbrekingen om naar het toilet te gaan haar er wel doorheen.
    Onze oudste, bijna vijf, vindt het helemaal fantastisch.

7. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

hier met een 2.5 jarige naar plop geweest, ging echt super en hij vond het geweldiggg.

wij hebben wel een kleine rustige bios gezocht, maar was niet nodig.
    en gaat het niet ga je toch gewoon weg ?

8. MammaMaaike

MammaMaaike Actief lid

1 feb 2008
    234
    0
    0
    Ik ga met mijn dochter, vanaf dat ze 3 is, naar de peuter bioscoop. Bij Wolff bioscopen. Hartstikke gezellig, goedkoper, de muziek staat wat zachter, en de lichten blijven iets aan! Misschien is die er ook bij jullie? Wij zijn naar mega Mindy, en plop geweest, en ook nog eens voordat ze uitkwamen! Misschien is zoiets er ook met ice age?

9. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ja hoor waarom zou dat niet kunnen? Ik vind dat van je kind afhangen, als je een wiebelkontje hebt ;) dan is het wellicht wat zonde van je geld ;) want dan ben je denk ik snel weer buiten! Maar als je weet dat hij thuis het ook gewoon helemaal kijkt zou ik gewoon gaan! Het is maar net hoe je er zelf mee omgaat denk ik dan maar weer!

10. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon doen!!!

Ik ben ook met oudste toen ze 3 was naar de bios geweest. Een shrek film was er toen. Ze heeft de hele film stil zitten kijken en vond het helemaal geweldig!

11. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Als ze thuis geconcentreerd een film kunnen afkijken dan kunnen ze dat lijkt mij in de bios ook. Tenminste daar ga ik bij mijn zoon vanuit. Ik wil binnenkort met hem naar Kabouter Plop en die duurt zo'n goed uur. Prima te doen voor hem in ons geval!

12. TantePerenboom

dank je wel voor jullie reacties meiden. Mijn zoon kijkt hier thuis gewoon lekker rustig een film. Het zal de eerste keer worden dus dan is het sowieso al spannend voor hem. Ik denk dat hij heel de film op schoot zal zitten haha.

Denk dat we het maar gewoon moeten proberen idd. We kunnen altijd de zaal uitlopen als het moet.

Wij gaan hier dan naar pathe de Kuip in Rotterdam. Ik zou dan op een ochtend kunnen gaan dan is het meestal rustig.

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

mijn zoontje word bijna 3 maar hij blijft nog geen 2 minuten stil zitten voor een film/serie of wat dan ook. heeft erge concentratieproblemen en ik weet zeker dat hij in de bios gaat rondrennen of vervelen, dus hier zal dat geen succes zijn

bij ons in de pathé in helmond was laatst baby bios, voor kindjes van 0-2 jaar, bij de film what to expect when your expecting

14. Bri

Bri Niet meer actief

zoon is op z'n 3e met papa naar Cars 2 in de bioscoop geweest. Hij vond het een superleuk uitje (vooral omdat hij een klein zakje snoep mee mocht nemen de zaal in :)).
    Het duurde hem wel wat lang, maar hij heeft zich keurig gedragen.
    Een paar maanden daarna ben ik met hem in het theater naar Buurman&Buurman geweest. Was ook leuk, net iets te lang voor hem (en o wat een teleurstelling dat je daar geen snoep mee mag nemen de zaal in!).

Met dochterlief hoeven we dit voorlopig écht niet te doen. Zij kan geen 5 min belangstelling opbrengen voor tv, terwijl zoon rustig een hele film uitzit.
    Kijk dus goed naar je eigen kind, maak je inschatting en kies een plekje vlakbij de uitgang :)
    Veel plezier!

15. Linda86

Linda86 VIP lid

Dat ligt vast heel erg aan je kind, maar ik kan me echt nog niet voorstellen dat ik met Milan (bijna 4) naar de bios zou gaan. Dat zou hij ook echt niet leuk vinden. Hij kan zich wel eventjes vermaken met de tv, maar das echt max een kwartier achter elkaar.

16. TantePerenboom

Het verschilt echt per kind inderdaad. De 1 kan stil zitten de anders weer niet.

Denk dat mijn zoontje het ook super zou vinden als hij een zakje snoep mee mag nemen. Hij mag dan van mij wel een paar snoepjes daar uit zoeken ;)

17. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik ging pas voor het eerst met mijn kids naar de bios toen ze 4 jaar waren, dat vond ik wel een mooie leeftijd.

18. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Ben met mn dochtertje van toen ruim 3 naar de sprookjesboom gegaan, ging wonderbaarlijk goed. Ik zou het gewoon doen!

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'peuter en kleuter'

20. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

als je denkt dat je het kindje aandurft zou ik het gewoon proberen.
    wij gaan als ons zoontje 3 is geworden ook een keer lekker met hem naar de film, we zien wel of hij het wat vind of niet. klein bakje popcorn erbij wat drinken en genieten.

Deel Deze Pagina