Dag meiden, Ik ben nu 7 weken zwanger en zit toch geregeld met een aantal vragen. Nu met het mooie weer weet ik niet goed of ik nog met men buik bloot mag lopen, heb gehoord dat dit niet zo goed is maar weet niet vanaf wanneer dit van toepassing is. Wil echt niet dat ik ook maar iets doe dat onze baby kan schaden dus vraag hier liever eens om raad Bedankt! Groetjes Joke
Ja idd. met buik bloot is niet goed voor de baby...maar zelf denk ik dat t zo heel vroeg minder kwaad kan dan dat je al verder ben. kijk je moet niet uren in de zon gaan liggen..zonnebank of iets dergelijks is ook af te raden schijnt.. grappig k zie dat jij ook 5 juli voor echo moet.. ik ook spannend he
Bedankt voor je reactie! Ga het toch maar niet doen dan, je weet nooit Ja 5 juli eerste echo om 10u30, super spannend! Duurt lang hé als je moet wachten Word 't je eerste kindje? bij ons wel. Groetjes Joke
Voor je buik maakt het niet zo veel uit, maar je moet je wel goed insmeren tegen een zwangerschapsmasker.
Ik zit op het moment ook heerlijk in de zon (onder de parasol) Zolang je maar goed smeert is er niets aan de hand maak je gelijk even lekker fllink wat vitamine D aan
Het kan geen kwaad hoor, helemaal niet in zo'n vroeg stadium. Bij mijn dochter heb ik zelfs in de eerste maanden af en toe onderr de zonnebank gelegen. Ik was hoog zomer uitgerekend, en in de 2 dagen voor de bevalling heb ik nog heerlijk ingesmeerd en met een voorraad koud water in het zonnetje gelegen. Ik zit nu trouwens ook lekker buiten! Goed insmeren, kan er niks gebeuren!
heyy.. nou ik mag gelukkig het eerste hah om 10 voor half 9.. nee voor ons word het de 3e.. maar dan nog heel spannend, tot nu toe voel ik me wel iets anders als bijmn andere 2 zwangerschappen heb gevoeld.. ben echt zo benieuwd. naar mijn idee ben ik minder ver, dan de dokter denkt.. maar goed de echo zal t uit wijzen...als ik maar duidelijk kan zien dat t hartje klopt
Bedankt voor de reacties. Heb toch maar men badpak aangedaan ipv men bikini, heb ook nog enkele littekens van mijn operatie aan men appendix dus dat mag ook niet te veel in de zon, dan spelen we maar direct op zeker Zijn naar het strand geweest vandaag dus aangezien je daar sneller verbrand heb ik voor daar men badpak aangedaan, hier thuis kan ik mijn bikini dan wel nog even aan
Vanaf 7 maanden kunnen ze "last" krijgen van de zon, maar dan voornamelijk van het licht, dit kan je oplossen door een handdoekje over je buik te leggen als je gaat zonnen. Verder natuurlijk een goede zonnebrandcrème met een hoge factor en lekker genieten van het zonnetje! 8)
De zon op je buik kan nu geen kwaad hoor de kleine merkt er niets van .. Als je een week of 25 bent dan vinden ze het minder fijn omdat het da ook "licht" binnen word en dan kan je nog wel eens een flinke trap krijgen .. (ik weet het nog van 2 jaar geleden in de zomer ) En voor nu lekker zonnen hoor heerlijk!!
met 7 weken kan je spruit natuurlijk nog geen zonlicht opvangen. is nog zo klein en bedekt! Voor jezelf is het meer een punt: heet, zwangerschapsmasker enz. Ik zou gewoon de heetste uren lekker onder de parasol gaan, maar geldt dit niet voor iedereen?
Ok ga ik rekening mee houden. Vandaag dan toch maar weer m'n bikini aan, het is hier verschrikkelijk heet in belgië 32° Heb heel erg last van de warmte, als ik vanuit de hitte naar een koele plek kom word ik echt heel misselijk! Vervelend, maar we nemen het er allemaal bij Nog eens bedankt allemaal!