ervaring gevraagd!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door pluiz, 20 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluiz

pluiz Lid

16 nov 2006
    63
    0
    0
    Ik heb een "prangende"vraag:
    28 maart jl. een inwendige echo gehad bij de fert.verpl.kundige.
    Mijn eiblaasjes waren 14 en 16 mm die dag.
    De volgende dag weer terug voor de samenlevingstest, mijn eiblaasjes waren toen 17 en 19 mm. Dus ze groeiden wel.
    Er was te zien dat de zaadjes wel wat moeite moesten doen om mijn slijm in te komen, maar de verpl.kunige zei dat het natuurlijk maar een momentopname is en dat het allemaal nog gewoon zomaar zou kunnen gebeuren en dat de eisprong niet lang meer op zich zou laten wachten.
    6 april bloed laten prikken op progestron.
    En nu moet ik afwachten...als ik ongesteld wordt, meteen bellen, want dan komt de "gevreesde"baardmoederfoto een aantal dagen later. En als ik dat dan allemaal heb gehad, dan weer terug naar de verpl.kundige voor de uitslag van alles en dan krijgen we te horen hoe verder te gaan.
    Maarrrr, ik zit nu inmiddels op dag 35 van mijn cyclus en nog steeds geen :evil: :evil: !
    Mijn cyclus is altijd zo tussen de 20 en 30 dagen.
    Ik wil niet zelf gaan testen, want ik maak mezelf dan toch weer wijs dat die dingen niet kloppen en dan volgen er weer een aantal testen achteraan...wat me al een hoop geld heeft gekost :rolleyes: ... herkenbaar?!
    Mijn vraag is of iemand misschien iets soortgelijks heeft meegemaakt.
    Wat heb je toen gedaan?
    Please, let me know...
    Groetjes van Pluiz die weer eens ongeduldig is... :(

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou toch wel gaan testen, wel een grote kans dat je toch wel zwanger bent! Heb je de uitslag van je progesteron al? Als die hoog genoeg was en je bent nog niet ongesteld, moet je toch wel zwanger zijn!
    Testen ze bij jullie in het ziekenhuis dan? Ik moest toch echt zelf testen. En een positieve test is een positieve test, ik heb afgelopen week ook 3 testen gedaan hoor... en gelukkig alledrie positief!

Ik durfde trouwens ook niet te testen, heb nog 3 dagen gewacht. Dan is de kans ook groter dat je een duidelijkere streep krijgt.

Liefs,
    Snoopy

3. Niet meer actief

gewoon testen meis, weet je meteen waar je aan toe bent!

4. pluiz

pluiz Lid

16 nov 2006
    63
    0
    0
    Tja ladies...maar ik heb bijna een afkeer van die testen gekregen het afgelopen jaar...
    Enne de uitslag van het progesteron heb ik niet gekregen, dat hoor ik pas als het onderzoek is afgerond....dat betekent dus óf binnenkort, óf als ik zwanger ben....tja...blijven hopen dus... [-o<
    Enne Snoopy; GEFELICITEEEEERD en geniet ervan he!

Liefs Pluiz

5. Niet meer actief

Ja, maar ik protesteer! ;) Als ik opeens 5 dagen later dan m'n langste cyclus nóg niet ongi ben ga ik toch echt achter m'n oren krabben hoor!Vind het toch wel tijd voor een heel ienieminie klein testje!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    vind het toch ook wel een testje waard hoor..

liefs kaatje

7. pluiz

pluiz Lid

16 nov 2006
    63
    0
    0
    :confused: hihi
    Nou, misschien dat ik dan toch maar een voorraad testjes ga halen morgen....en dat we dan zondag testen.
    Pfffffff, je zou denken dat al dat wachten went, maar niks is minder waar.
    :-&

8. Niet meer actief

braaf!Dan ben je een week overtijd, ik ga duimen!

9. pluiz

pluiz Lid

16 nov 2006
    63
    0
    0
    Jaaaaa, ben heel volgzaam he, nu mijn buikje nog...hahahaha
    Ik laat het weten hoor!

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    En? Het is al zondag hoor! ;)

Tja, dat wachten went nooit. Ook nu ik zwanger ben, wachten op de eerste echo (4 mei). Ik hoop zo dat alles goed is!

Liefs,
    Snoopy

11. pluiz

pluiz Lid

16 nov 2006
    63
    0
    0
    :oops: ja, zondag....
    Heb het zoooo ontzettend druk gehad gister, dat ik gewoon vergeten ben om een test te halen...ik weer...
    maar ja, nog steeds geen :evil: !
    Ik ga morgen ff bellen met de verpl.kundige, misschien dat die iets kan melden over bijvoorbeeld mijn bloedtest.
    En anders...wordt het donderdag voordat ik een test kan gaan halen, moet de hele week werken en kan niet tussendoor naar de winkel.
    Lijkt me inderdaad ook heeeeeeel spannend ja die 1e echo. Maaaaarrrr jouw wachten wordt wél ff superbeloond, nie dan?! :)

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nou het blijft wel spannend zo! Misschien kan je een testje via internet bestellen? Heb ik een tijd terug ook gedaan en daardoor had ik ze in huis en kon ik toen ik 's avonds thuiskwam meteen testen. Als je morgen overdag (of nu) bestelt zijn ze overmorgen in huis (via matcare in ieder geval, ik denk hier op de site ook). Je kan in ieder geval even het ziekenhuis bellen voor je progesteron, dan weet je in ieder geval of het mogelijk is dat je zwanger bent, ze kunnen als het goed is zo in de computer zien wat de waarde is, hoeft niet via de gyn.

Mijn wachten is inderdaad superbeloond, maar je kan je vast ook voorstellen dat het ook behoorlijk spannend is als je dan eindelijk zwanger bent!

Liefs,
    Snoopy

13. pluiz

pluiz Lid

16 nov 2006
    63
    0
    0
    Heb zojuist met de verpl.kundige gebeld. Jaaaa, ik heb een snipperdaggie genomen. Ze heeft alles voor me nagekeken, maar ze kon de uitslag vh bloedonderzoek niet vinden. Nou zag ze in de gegevens wél dat ik een tijdje terug ooit 1 x een uitschieter van mijn cyclus heb gehad van 42 dagen, dus ze adviseerde me om nog een paar daagjes te wachten met testen. Ze adviseerde het alleen maar, ik mag als ik wil altijd testen, maar misschien is het te vroeg óf helemaal niet nodig, omdat ik deze week mijn :evil: nog kan krijgen. Ik ga mijn best doen om het nog ff uit te stellen, maar of ik het volhou....
    Geen testen kopen dan maar en mocht ik het dan tóch niet volhoude, bestel ik ze alsnog via internet....hahaha

14. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Pluiz....wat vervelend nou die onzekerheid he! Trek je het nog?
    Blijf voor je duimen! Suc6!

Liefs Marjo

15. pluiz

pluiz Lid

16 nov 2006
    63
    0
    0
    Pffffffff...jahoor, het lukt wel :(
    Ben vandaag weer doorgekomen, dus óp naar de volgende dag.
    Heb vandaag al een aantal keren het gevoel gehad in mijn onderbuik dat mijn :evil: voor de deur staan, maar nog steeds niks. Wel knallend rooie warme wangen en dat heb ik nog niet eerder gehad en heel erge hoofdpijn. Wat dát nou weer moet zijn?! Nee niet verbrand van de zon hoor.

Liefs, Pluiz die w8 en w8

Deel Deze Pagina