hey meiden ik weet niet of ik goed zit maar ik heb even ervaring nodig van zwanger of net zwanger dames. ik heb 3 nov me ei gehad. sinds dien heb ik ( last) van extreem veel witte afscheiding en veel krampen in bm streek en liezen en af en toe kleine steekjes in den borsten en de laatste 4 dgn diaree ( sorry voor de details). ik heb het gevoel ongy te moeten worden maar dat ik pas de 15 of de 16e. het vloeien van de afscheiding is sinds vandaag afgezakt. alleen nog wel krampen in de bm steek en rond de eierstokken. heeft iemand een idee wat dit kan zijn. heeft dit te maken met een eventuele zwangerschap of is dit gewoon het lichaam wat raar doet. de boven genoemde symptomen heb ik nooit, alleen 4 dgn voor ongy gevoelige borsten en af en toe misselijk ik hoop dat jullie jullie ervaring hiermee kunnen en willen delen
Spannend hoor! De steekjes en krampen in liezen herken ik wel die kreeg ik sinds 7 dpo voor 3 dagen, het ongi gevoel kwam pas vanaf mn nod. (12 dpo). Die afscheiding herken ik niet, had wel 5 dpo 1 avond dikke witte afscheiding maar dit had ik ook wel eens gehad in een cyclus waarin ik niet zwanger was. De steekjes in mn borsten waren ook wel anders dan anders.. Diarree heb ik niet gehad, ik vond juist dat mn darmen veel rustiger waren! Wat het bij mij echt weggaf was een aparte kriebel over en door mijn buik, soms jeukte het en soms was het alsof iemand er met een veertje over ging, daardoor ging ik testen! Had helemaal niet verwacht zwanger te zijn aangezien 2 weken ervoor een arts nog tegen me zat te vertellen dat het spontaan niet ging gebeuren Ik ga voor je duimen meid! En als je meer vragen hebt, stel ze gerust!
hey jojo ik zit nu idd ook op 7dpo dus er kan nog alles gebeuren. het valt me allemaal in een keer op. want heb bijv normaal gesproken ontzettende last van obstipatie en nu ga ik soms wel 3x per dag naar t toilet het is ook dunner niet iedere dag diaree op de afgelopen 3dgn na dan. ik hoop dat het raak is maar aan de andere kant wil ik niet meer hopen want het is iedere keer weer een klap in je gezicht. ik hoop dat ander meiden ook hun ervaring willen delen misschien weet ik dan of het goed zit of niet dank je wel voor je reactie
ja inmiddels wel was 4 dgn te vroeg. en tot mijn grote schrik........ werd ik ongy hahahahhahahah ik denk zelf dat het eitje te vroeg heeft los gelaten. want vandaag liep ik zowat leeg en had onwijs veel krampen wat ik nooit heb als ik ongy ben. normaal heb ik meer spotting. en dat is nu minimaal ( meer spotting dus). want normaal is mijn cycl tussen de 25 en 28 dgn. nou ja de tijd zal het leren. beetje depri en boos hier maar we gaan der weer voor. ( misschien is het wel een hele zware innesteling hahahahha ) ach we blijven maar dromen he