Hallo dames! Inmiddels een tijdje geleden dat ik hier op ben geweest. Dit is omdat ik rustig wou ontpillen en alles gewoon op me af wou laten komen. Nu heb ik de volgende cyclussen gehad: 47-45-39-37-35-33 Ik moest vorige week vrijdag weer ongi worden uitgaande van 35 daagjes ong.. Nu heb ik er nogal een warboel van Ik heb op.zondag en maandag heel vreemd cremig/licht rood bloed verloren. Ik dacht meteen dat ik ongi was maar niet dus. Echt een kleine veeg beide dagen. De dag erna kwam er helemaal niets en tot op de dag van gister verlies ik beetjes bruin bloed en bruine afscheiding. Ook heb ik een bijna constante zeurende pijn in de onderrug en ook sinds vorige week maandag diarree (of dat ook zinvol is te noemen weet k niet maar goed haha) Normaal als ik o werd voelde ik dat supergoed aan. Zere buikkrampjes en hoppa daar kwam de waterval! Nu nagenoeg niks. Voor de zekerheid deze maandag een test gedaan. Die was positief (zelfde dikte lijnen etc) maar ik heb op het werk getest en nadat ik de urine in het kv testje had gedaan liep ik weer de wc uit en ben aan het werk gegaan (domdomdom!) Ik keek na een goede 25 min ff en hij was mooi roze dat tweede streepje. ik heb eerder kv testjes gedaan en deze bleven alijd omowit. Dit is de eerste keer dat ik dus "positief?" Testte. Herkennen jullie misschien mijn symptomen of verhaal? Ik hoor dolgraag hoe jullie er over denken. Aankomende zaterdag gaan we opnieuw testen!
Het klinkt best goed hoor. Als de streep echt roze was dan maakt het niet uit dat je pas na 25 minuten gekeken hebt. Om je een voorbeeldje te noemen, ik kwam mijn positieve testen van vorig jaar september tegen en nog steeds roze haha. Diarree kan er heel goed bij horen. Waarom test je niet eerder?
We testen niet eerder omdat mn vriend er graag bij wil zijn Het enige volgende moment om te testen was dan zaterdagochtend dus nog even geduld.. grr ;(
Ik zou ook even testen en met de goedkoper testen die nu te koop zijn bij de action 2 voor 1,49 hoef je t voor t geld niet te laten!
Dankjewel voor jullie reacties ik heb ook geen geduld hoor haha vandaar dat ik even mijn verhaal kwijt moest. Altijd interessant om te horen wat de dames met veel meer ervaring dan mij ervan vinden Ik tel de dagen! Moet ik me geen zorgen maken om die lage rugpijn? :/ of zou dat bij een zwangerschap kunnen horen..?
Action ook al testjes..? Dat is nieuw voor me haha! Ik heb de cb test nu in huis gehaald (die dipstick). Als die me te vaag is haal ik zon kv testje weer en die van action wil ik ook wel een keer proberen haha
Lage rugpijn kan bij ongi klachten horen maar ook bij een zwangerschap weet je wat het is vaak ga je van alles voelen en dat kan later tot alleen maar meer teleurstelling zorgen ik herken het wel heb haal mezelf iedere maand weer van alles in mijn hoofd, Maar als je naar de feiten gaat kijken is het als je zo kort zwanger bent nog niet echt kwaaltjes kan hebben 1 voordeel vind ik het wel hebben je leert je lichaam goed kennen! Betreft de zwangerschaps testen van de action er staat in de bijsluiter dat je er 4 dagen voor nod mee kan resten ze lijken op die duurdere van de kruitvat merk ik heb ze zelf nog niet gebruikt naar hopelijk zijn dat de laatste die ik dit jaar in huis hoef te halen en heb ik er over 6 dagen ook n dikke vette roze streep op staan!!
Nou dan kon mijn vriend de boom is hoor. Ik had allang weer getest M.i. klinkt het wel als een positieve test als ie goed roze en duidelijk was, ook al was dat pas na 25 min. Je hebt het niet over een tuurtest toch?
Hallo Bouwjaar, Nee het was alles behalve een tuurtest. Gewoon echt een mooie roze tweede streep. Zo dom dat ik niet ff eerder had gekeken.. Ik wacht toch echt tot mn vriend erbij kan zijn haha knap he! @ikkeook die lage rugpijn praat ik mezelf echt niet in. Het zit er constant en ben er niet blij mee haha. Ik kan wel zeggen dat ik dat echt niet inpraat op mezelf. Twentse nuchterheid daar komt dat van haha. In het prille begin praatte ik mezelf wel vanalles in (ronde 1) uiteraard werd het niks. Ik heb wel geleerd het op me af laten te komen. Vandaar dit berichtje hier want deze dingetjes voel ik gewoon de laatste week.
Bouwjaar1979, Ik las.in een ander topic over wat jullie overkomen is in de zwangerschap. Wat zal dat moeilijk zijn geweest. Daar heb ik echt respect voor! Ik hoop dat jullie (en de rest hier) snel gezond zwanger zullen raken. De felicitatie durf ik nog niet aan te nemen gezien ik lees dat zon test na 10 minuten "vals" kan zijn? Ff afwachten. Ik laat jullie zeker weten wat het is geworden!!
@annemoon oooh zeg dat nou niet want dan klim ik op een wolk haha.. ben gewoon bang dat de test gewoon vals is omdat ik pas na afleestijd keek. Ik wil geen teleurstelling zaterdag maar goed.. ff duimen dan maar. Vooralsnog ben ik nog steeds.niet ongi en lijkt het net of ik voor het eerst in mijn leven voel dat er wat groeit.. zo raar is dat.. dat gevoel heb ik ook nog nooit gehad als ik een test deed. (En dat waren er heel wat in de prille eerste maandjes haha). Zaterdag zal ik verlost zijn haha
@justme Nee helaas geen foto.. maar ik kan hem goed beschrijven haha. De tweede streepwas even dik, zonder rare vegen e.d. en was mooi roze, niet paars ofzo. Hij was ook duidelijk te zien, je hoefde niet je ogen te laten zoeken. Oh ik hoop het zo.. toch wil ik niet te vroeg juichen! Zaterdag mensen.. zaterdag.