ervaring gevraagd!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lin933, Apr 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klinkt in elk geval precies als de klachten die ik aan het begin van mijn zwangerschap had ;)
    Voorzichtig gefeliciteerd :)

2. Lin933

Lin933 Lid

Oct 30, 2012
    71
    0
    0
    Enschede
    Nog een vraagje aan iedereen.. zolang ik (dagelijke een klein beetje) bruin bloed/afscheiding verlies is er niks aan de hand toch?

3. Lin933

Lin933 Lid

Oct 30, 2012
    71
    0
    0
    Enschede
    @bolkje dankjewel, ik zal zaterdag onder dit onderwerp de uitslag plaatsen :)

4. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,028
    641
    113
    Nou dan feliciteer ik je bij deze toch heel voorzichtig!! :)
    Bruinverlies kán erbij horen, zolang je geen hevige krampen/buikpijn heb zou ik me niet teveel zorgen maken (althans proberen want snap goed dat et je onzeker maakt)

5. Stacy

Stacy Actief lid

Jan 9, 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bruin bloed is niet erg kan gewoon nog oud bloed zijn..
    En als ik je hoor over de test klinkt dat aardig zwanger..Rugpijn is helaas een rot kwaal wat erbij hoort niets aan te doen..

Ik heb mijn testen nog steeds 1 test waar je een heel licht streepje zag en die zie je nog steeds en een test waar je een dikke streep zag en die zit er ook nog steeds..

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ja dat was behoorlijk waardeloos (understatement) en is het nog steeds. Lichamelijk gaat het wel oke, maar verder gaat het nog niet echt tof met me.

Als je test na afleestijd een duidelijke dikke roze streep is geloof ik niet dat ie vals is. Dat is volgens mij voorbehouden aan de tuurtesten. Maar ik snap ook dat je de felicitaties nog niet aan neemt, ik neem ze terug en kom ze zaterdag wel weer geven.
    Bij *Ukkie had ik kreeg ik de dag na de positieve test bruinverlies, dat acht ! dagen aanhield. Bruinverlies zegt niet per definitie einde oefening. Het blijft toch een spannende tijd.

Zorg jij dan dat je zaterdag een mooi plaatje gepost hebt? :p En wel een beetje op tijd opstaan he ;)

7. Lin933

Lin933 Lid

Oct 30, 2012
    71
    0
    0
    Enschede
    @bouwjaar

Ik ga eruit zodra ik voel dat ik naar de wc moet, ik denk zo rond half 5!
    Pff zo spannend.. ik hou jullie op de hoogte!

Dat het mentaal nog niet helemaal oke is is begrijpelijk.. volgens mij het ergste wat je kan overkomen.. krijg je trouwens wel begrip op je werk voor de situatie?
    Een collega van mij had een zelfde soort verhaal en zat er ook helemaal doorheen.. van haar werd verwacht dat ze na een week gewoon weer aan het werk ging (en we werken in de zorg notabene!!).. onbegrijpelijk.

Ik denk dat heel veel mensen raar zullen staan te kijken als ik vertel dat ik (bewust) zwanger Ben (buiten fam. dan ;) ).. gezien ik nog maar 20 ben. Krijg nu al stomme reacties als ik laat doorschemeren dat ik er aan toe ben.
    Achja weetje daar heb ik schijt aan.. je bent er aan toe of je bent het niet! ;)
    Een kindje krijgen is niet zomaar iets.. daar heb ik echt wel over nagedacht:)

Nog een paar nachtjes.. oh wat spannend!

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lin ik ben zelf na een week weer aan t werk gegaan en dat had ik achteraf meer moeten opbouwen. Maar ja achteraf is een koe in zijn kont kijken...

Tja jong oud, zo kun je mij weer een oude taart vinden.
    Belangrijkste vind ik dat je er bewust over nagedacht hebt en je je kindje liefde en goede zorg kan bieden.
    Als mensen er iets over zeggen, vraag ze dan maar (cynisch) wanneer zij denken dat je dan wel oud genoeg bent.

Ga maar heeeel veel afleiding zoeken anders duren deze 2 dagen zo lang ;)

9. Lin933

Lin933 Lid

Oct 30, 2012
    71
    0
    0
    Enschede
    Helaas niet zwanger :( denk toch echt dat de test vals was...

Share This Page