Wat is dat? Bobbeltjes op mijn tepels?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tyrah, 3 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Hallo meiden,

Had een ander topic geopend bij zwangerschapstesten enzo, maar omdat de testjes niet opliepen of dat andere meiden zeiden van indroger heb ik het losgelaten.
    Maar ben nog steeds misselijk en mijn borsten doen pijn.Ook heb ik erg gevoelige onderbuik, tenminste diep van onderen weet niet hoe ik het moet zeggen.
    Dus ik wilde kijken waar de pijn nou vandaan kwam zie ik in eens op de ene borst tepelhof en wat op mijn tepels allemaal stuk of 3 bobbeltjes... wat gek! Hebben er nooit gezeten en op die andere borst zie ik 2 van die bobbeltjes.

Weet iemand wat dit kan zijn?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Geen idee. Mijn borsten veranderden bij beide zwangerschappen pas in het laatste trimester.

Doe eens een CB Digitaal met wekenindicator. Zijn ook gevoelig en die kun je nu gemakkelijk doen, aangezien je schrijft al een aantal testen met twijfelstreepjes te hebben gehad. Dus stop met die streepjestesten en doe een CB.

Dan heb je gelijk duidelijkheid.

Laat je de uitslag dan even ons weten?

3. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Goedemorgen!

Het schijnt wel een zwangerschapssymptoom te zijn, dus ik zou toch nog maar even testen. Hoever ben je nu in je cyclus? Hoelang is het geleden dat je getest hebt?

Succes ermee!

4. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Goeiemorgen,over een eventuele zwangerschap: idd wat al gezegd is een CB doen dan heb je meteen duidelijkheid..
    Wat betreft je tepels zou ik even de HA voor bellen hoeft natuurlijk helemaal niks te zijn maar mij is altijd gezegd als je borsten of tepels veranderen HA bellen..

5. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Goedemorgen! Dank jullie wel voor jullie reacties.
    Maar een cb heeft met wekenindicatie wel heel veel hcg nodig en dus omdat mijn streepjes heuuuuuuuuuuul licht zijn is dat weggegooid geld.
    De kruidvat hier is overmorgen pas weer geopend (ze zijn aan het verbouwen hier) dus ja, ik weet het ook niet zo goed meer.
    Wacht maar nog even af en dan kan ik altijd nog een test halen en kijken of ie toch niet donkerder is geworden. Misschien maak ik wel weinig hcg aan ofzo? Of is het niets, tja allemaal onzekerheid.

6. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Ik weet niet hoever ik in mijn cyclus ben niet bijgehouden.
    En heb paar dagen geleden nog getest met die 2-BeSure testjes.

7. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

21 mei 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had in de eerste weken ook nog helemaal geen symptomen op mijn borsten. Pas nu begin ik die te krijgen. Helaas kan alleen een test duidelijk geven...

8. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Je hoeft geen weken indicator te hebben je hebt ze ook zonder.. en je hebt ook niet meer hcg nodig voor een CB die kun je juist vroeg doen.. en die test geeft gewoon aan zwanger of niet zwanger en hoef je dus geen streepje te turen.

9. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Hoi Lisa, ik heb gelezen dat een week erna dit al kan gebeuren via google.

10. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Ik zal eens naar de drogist gaan, is wel ver van huis en kijken of vragen naar die CB. Staat voor Clear Blue toch?

11. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Zonder wekenindicator heb je 25 nodig las ik net op internet dus is niet zo gevoelig... ga ik niet kopen dus. Zoek even verder maar.

12. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Dan maar gewoon afwachten.. Of jezelf gek maken met Tuur testjes kan natuurlijk ook haha.. ;-p maar je weet niet waar je in je cyclus zit lees ik net.. Wnnr was je voor t laatst ongesteld dan weet je dat wel?

13. Diyaa

Diyaa Niet meer actief

Je kan ook action zwangerschap testen kopen en gebruiken. Ze zijn heel goed en goedkoop.

Wat betreft jou klachten. Ik heb na mijn eisprong ook meer bubbeltjes op mijn tepelhof, nu al 12 dagen pijnlijke en gevoelige borsten. Morgen is mijn NOD, maar ik test overmorgen.

Ik heb het gevoel dat ik zwanger ben maar het kan ook tussen mijn oren zetten.

14. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Nou, ik heb me maar laten adviseren door een jonge meid en die kwam ook met CB aan.
    Dus ik heb 3 testjes in een doosje gekocht.
    Heb net test gedaan en nee niet zwanger.

Wel toen ik hem eruit haalde zag ik een tweede lichte streep maar goed, zal je wel niet mogen aflezen.
    Voor nu is het gewoon: niet zwanger dus.

Bijgevoegde bestanden:

• 006.jpg
      006.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,7 KB
      Weergaven:
      9
  15. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Ik was aan het wachten op mijn menstruatie en kreeg hele rare dingen bruin en wat meer rood uiteindelijk wel mijn menstruatie doorgebroken. Heb het daarna druk gehad in mijn prive leven door een aantal heftige dingen en ja kan me daardoor ook niet meer heugen of ik nog een echte menstruatie heb gehad.
    Maar de test is voor nu duidelijk dus ga mijn menstruatie afwachten maar.

16. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Dank voor het delen. Misschien zit mijn menstruatie er ook wel aan te komen of is het gewoon door de war ofzo.

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nee, er staan standaard tweede streepjes op die testen. Dus dat zegt niks, sorry.
    Heb zelf ook ooit die CB gedaan. En keek uiteraard ook naar die streepjes. Maar niet zwanger toen ondanks duidelijke streepjes.
    In de bijsluiter staat ook dat je de test niet af kunt lezen aan de hand van de streepjes.

Maar waar zit je nu dan in je cyclus? Ben je nog steeds onregelmatig na pilstop? Irritant zeg!
    Misschien een idee om anders te gaan temperaturen? Als je dat al niet deed?

18. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Hoi Be Happy, nee weet niet waar ik zit in mijn cyclus. Ja denk onregelmatig na pilstop. Erg irritant ja... Moet nu maar afwachten wanneer ik nu ongesteld wordt dan.
    Ik heb vanmorgen mijn temp opgenomen hoe het moet en het was wel hoog 36,9 graden Celsius maar zegt niets natuurlijk op het moment hahaha wat een gedoe hey...

19. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Wat vervelend! Ja dan zou ik t ook niet weten lastig is dat als je niet weet hoe je cyclus is.. Hopelijk snel duidelijkheid voor je!

20. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Dank je wel Aynil, maar denk dat ik nog in de ontpillingsfase zit.
    Als ik heel goed en diep nadenk kan ik me geen menstruatie meer heugen na die ene eigenlijk...

Had het ergens opgeschreven maar waar dat papiertje is gebleven zucht.

Maar nogmaals denk dat het niet komt omdat ik nog in de ontpillingsfase zit.
    Moet echt afwachten wanneer ik mijn menstruatie weer krijg en dan kijken hoe het loop.

Ben wel begonnen met tempen, gisteren 36.9 en vanmorgen 36.6... zegt totaal nog niets allemaal maar dan kan ik er alvast aan wennen om dat elke ochtend te doen.

Gaat allemaal nog heel lang duren denk ik.. pff

Deel Deze Pagina