ervaring gevraagd?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door romyatilla, 20 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Hey iedereen!

Deze maand besloot ik het eens zonder ovulatie testen te gaan doen, aangezien ik daar soms helemaal gek van werd. Ik wilde gewoon van mijn laatste paar cyclussen het gemiddelde nemen en dan 14 dagen terugrekenen.

Ik kwam uit op een gemiddelde eisprong datum van 7 januari. Wel was mijn bmm heel hoog en ik had voldoende cervix slijm. 7 jan. de donor laten komen en ik had geïnsemineerd.

Morgen is het 2 weken geleden dat hij is gekomen, maar geen teken van menstruatie en geen teken van een posi test. Nu kan het dus zijn dat hij niet de 7e is gesprongen, maar een paar dagen later.

7 januari viel op een donderdag en maandag de 11e was mijn bmm al super laag en droog, op maandag verloor ik ook 1 druppel bloederig slijm (ovulatie bloeding??)

Sinds 13 januari heb ik al lichte menstruatie krampen af en aan.. dan een dag niet en dan een dag wel. Tot nu toe heb ik ze vandaag nog niet gehad, maar het komt meestal tegen de avond.

Mijn bmm is nog steeds super laag en ik verlies sinds 13 januari witte draderige slijm resten, wat sinds 18 januari is veranderd naar eiwitachtige slijm (rekbaar tot ongeveer 4cm) Vandaag 20 januari is het tot nu toe de ene wcbeurt witte draden en de volgende wc beurt is het weer helemaal droog.

Ik heb voor het eerst lichamelijk niet zoveel klachten, alleen dat ik rond 14 januari geleidelijk allemaal kleine pukkeltjes krijg op vreemde plekken?! (Rug, nek, neus en voorhoofd + wenkbrauwen) Ik heb altijd wat puistjes op mijn wang en kin, maar op die plekken, nog nooot gehad.

Er zijn wat kleine dingetjes nog zoals dat ik op de bank zat en ik rook dat ze in de keuken bezig waren met de champignons, terwijl ik niet wist dat ze dat in huis hadden.

Een paar dagen na die druppel slijmerige bloed kreeg ik enorm spierpijn in mijn benen en dat heeft tot de volgende ochtend geduurd.

Mocht ik ongesteld worden, dan ga ik toch de volgende keer weer met ovutestjes aan de gang, want het is slopend om niet te weten wanneer en of dat eitje is gesprongen... (Zo een test geeft natuurlijk ook geen 100% zekerheid)

Mocht mijn ei gesprongen zijn dan kan hij dus heel goed tussen de 7e en de 11e zijn gesprongen, omdat de 7e mijn bm hoog was en de 11e was hij laag.

Ik ben zo benieuwd!!

Ik wilde het even met jullie delen! :D

2. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wat spannend voor je zeg... Ik duim voor je! ;)

3. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    dankje wel! Ik dacht echt: "oh geen ovulatie testen, wat zal dat een rust geven.." NOT ...!

Het enige wat ik weet wat goed mogelijk is, is dat de lh piek tussen de 7e en 11e is geweest... Zeker weten kan ik natuurlijk niet met 100% zeggen

4. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

8 jan 2016
    666
    371
    63
    Spannend! Wanneer is nu dan je nod? 23e ongeveer toch? Ik duim mee voor je! Waarom werd je gek van die ovulatie testen als ik vragen mag...? Omdat het daarmee niet lukte?

Liefs

5. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Haha niet dus,maar goed dan weet je dat voor een eventuele volgende keer,ik duim voor je dat die niet nodig zal zijn:p Hou je ons hier op de hoogte? Ben wel benieuwd hoe t afloopt ;)

6. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam

Ik denk dat mijn NOD uiterlijk de 24 of 25 zal zijn.
    Nou ik werd helemaal gek van ze, de ene dag was hij donkerder en dan weer lichter en dan weer donkerder en dan was ik weer bang dat mij ei allang was geweest omdat het streep helemaal weg was, plots kreeg ik een smiley met de cb.... grrr .... maar helemaal niks weten is dus ook erg hahah

bedankt voor het duimen! :)

7. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Ja, als ik ongesteld word (hoop het niet natuurlijk, maar het kan zomaar ineens zo zijn), dan pak ik ze er weer bij.

Ik ga jullie op de hoogte houden :)

8. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Spannend!!!!

Ik gebruikte ook nooit geen ovulatie testen, en het is mij zo ook gelukt, ik heb in december mijn donor (ik ben ook BAM) laten komen om te doneren, 2de poging na mijn miskraam en raak ik had ongeveer zelfde symptomen als jou slijm bleef draderig, beenpijn en paar dagen voor nod menstruatie krampen, maar zoals ik vaak zeg: je lichaam kan je aardig voor de gek houden :D

Ik zal voor je duimen dat het raak zal zijn!!!

9. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam

Ik hoop echt sat het gelukt is, maar dit is de 1e keer dat ik zo weinig symptomen heb! :)... Af en toe een felle steek in lies en alles wat ik al opnoemde, maar meer ook niet.

In mei was ik ook zwanger en toen had ik ook alle symptomen die je maar kon bedenken..... Helaas een mk :(

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Je hebt dus nu rauw eiwit achtige afscheiding???
    Dan denk ik dat je nu pas tegen je eisprong aan zit helaas.

11. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    ja rauw eiwit en het is rekbaar tot ongeveer 4 cm, maar een wc beurt daarna is alles weer weg... en daarna weer witte draden en dan weer droog... het is elke keer verschillend. Rond de inseminatie had ik ook rauw eiwit slijm die ik echt heel lang kon uitrekken.

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Tja..... je kan ook een posi ovu hebben zonder dat er een eisprong volgt. Ik heb ook wel eens op verschillende momenten vruchtbaar slijm gehad waarbij ik door tempen erachter kwam dat mijn ei pas na de 2e x slijm was gesprongen.
    Ik zou er rekening mee houden dat je deze keer een langere cyclus kan hebben (nod is dan nu over ca 14-16 dagen).

13. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Ik had de eerst zwangerschap alle kwaaltjes die je kon bedenken, deze zwangerschap had ik helemaal geen symptomen, tot 1 dag voor mijn nod toen kreeg ik menstruatie pijn en verwachte ik ook ongesteld te worden.

Zelfs nu, heb ik weinig kwaaltjes, alleen lage rugpijn, pijnlijke borsten, misselijk met vlagen en een eetlust van een reus..maar als ik het vergelijk met de eerste keer, is dit een piece of cake ik lag de eerste keer alleen maar doodziek in bed.

En slijm wat draderig is heb ik nu nog steeds, dus kan wel degelijk ook een teken van zwangerschap zijn, het is echt afwachten.

wanneer ga je testen? :D ben benieuwd..

xoxo

14. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Ik ga er zeker rekening mee houden! :)

15. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam

Vanmorgen had ik getest en die was wit! (testpoint casette), van de week maar weer eens de kv2v5 halen.. ik ben zelf ook benieuwd!!

16. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    update:

Vanavond om 8 uur bruin bloedverlies, daarna moest ik weer naar de wc rond 9 uur en daar was het heel veel slijm wat lichtelijk licht roze was en daarna nog 2 keer naar de wc geweest, maar helemaal niks meer.

Ergens denk ik dat het morgen zal gaan doorbreken en ergens hoop ik dat ik een late ei heb gehad en dit de innestelingsbloed is...

Morgen horen jullie van me of het is doorgebroken.

Voor de zekerheid wel weer potjes, spuitjes en ovulatie testen besteld op farmaline.nl (super goedkoop) .. :)

17. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Hoe is het nu?

Ik hoop ook dat het innestelingsbloed is, ik ga duimen.

18. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    jammer genoeg doorgebroken met buikpijn en alles!

Betekend dus dat de 6e mijn ei was en hij kwam de 7e... :/

Balen maarja, heb met mijn donor afgesproken dat hij in februari, maar 3 keer moet komen tijdens mijn vruchtbare dagen. De eerste keer rond 4 feb, want het weekend kan hij niet, dan is het carnavalsweekend en moet hij met zo een muziekband spelen, dan doe ik iig voor het weekend. Gelijk wil ik die maandag daarop doen en het liefst dan nog die woensdag, maar de 3e keer hang ik af van de testen.

19. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wat balen meis... :( Hopelijk de volgende ronde meer succes...

Deel Deze Pagina