Meisjes mama’s help! Waar kan ik mooie kwalitatieve maillots kopen. Die niet snel uit lubberen, pillen en op maat vallen? Het liefst in effen kleuren, een strikje mag. Condor is fijn maar moeilijk te verkrijgen.. Ik heb tot nu toe geprobeerd: Prenatal Zeeman Mayoral En nu we het toch over meisjes dingen hebben bedenk ik me nog een vraag. Waar kan ik leuke haarbandjes kopen. Tot nu toe veel besteld op Ali express en haarspeldjes.com
Zara is mijn favoriet voor maillots! Dingetjes voor in het haar koop ik ook vooral bij Alie. Ik lees mee voor tips wat dat betreft.
Dan ga ik gauw Zara en Name it proberen. Vind het ook zo jammer dat ze wijd zitten bij de voetjes. Van de Hema vind ik over het algemeen alles groot en wijd uitvallen. Bonnie Doon ga ik ook naar kijken. Bedankt allemaal!
Zara, hema of de h&m. Haarbandjes haalde ik overal en nergens, maar ik zag laatst bij de zeeman en de h&m leuke.
Maillots van Zara en Hema vind ik heel matig van kwaliteit, vaal en/of pillig. Wel mooie merken: MP Denmark Collegièn, zulke verfijnde kleurtjes ook Petit Bateau, vooral donkerblauw bljjft echt perfect! Maillots blijven zo mooi dat dochter twee ze zelfs doordraagt. Ze kosten ongeveer 15 a 20 euro maar een Zara maillot overleeft hier nog geen half seizoen, dan is ie afgewassen en gedragen.