Mijn cyclus is erg onregelmatig Laatste cyclus was 39 dagen en die daarvoor 30 dagen Nu vraag ik me af wanneer we het beste kunnen klussen om de meeste kans te maken om zwanger te worden Ik gebruik geen ovu testen (en wil dit eigenlijk ook nog niet gaan doen Manlief zegt dat een kindje voort komt uit liefde en niet als een test zegt dat je moet gaan klussen) en wil dit eigenlijk ook niet gaan gebruiken
Met een onregelmatige cyclus is het niet echt handig om te berekenen wanneer je een eisprong hebt. Wij beginnen op dag 10 met om de dag te klussen, zodat we hem niet kunnen missen. Ik temp wel om te zien wanneer ik mn eisprong gehad heb. Het is wel een hele opgave want ik had deze keer mn ei pas op dag 35 maar ja. Succes en hou er wel plezier aan hè .
Of tempen dan kun je zien wanneer die geweest is. Misschien zit er wel een constante lijn in.. ook al zit die niet in je cyclus.
Om de dag klussen? Wordt er nu al moe van Vanaf wanneer zouden jullie om de dag gaan klussen dan? Ben vanaf vandaag niet meer ongi Toen ik net stopte met de pil was ik tot 3 keer aan toe om de 2 weken ongi dat was ook wel een beetje teveel van het goede En hoe werkt temperaturen?
Hier ook erg onregelmatig . Ik zou zeggen gewoon wanneer je zin hebt, en anders om de dag. Tempen en ovu testen doe ik nog niet aan, kan er dus niks over vertellen...