Bevalling in aantocht?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Adawii, 10 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adawii

Adawii Lid

5 jan 2018
    6
    4
    3
    Vrouw
    Ede
    Hoihoi allemaal,

Inmiddels ben ik vandaag precies 38 weken, al sinds vorige week flink wat gerommel en baby ligt ook alweer 2 weken zo diep ingedaald dat ze er volgens vk niet zomaar zelf uit kan schieten. :D
    Al een paar nachten voorweeen gehad, soms regelmatig harde buiken en een nesteldrang van hier tot Tokyo. o_O
    Gister op de ctg werden in 50 min tijd 4 harde buiken met een toco waarde van 50 geregistreerd, vanmorgen wakker geworden met harde buiken om de 10 A 15 min maar die zijn helaas weer gestopt na zo'n 1,5u.
    Wat wordt ik hier ongeduldig van! :rolleyes:

Welke voortekenen hadden jullie bij de bevalling, en wanneer zijn jullie bevallen? :)

2. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Ik ben altijd uitgegaan van 42 weken. Zo hang je niet zo aan die 40 weken. Bij de eerste had ik geen voortekenen. Heb de hele tuin gesnoeid in de onderbroek, gezaagd en gedaan. Was zeer actief die dag. Achteraf natuurlijk een beetje spijt.
    Tweede bevalling: gescheurde vliezen.
    Derde bevalling een dag van tevoren andere afscheiding. Van dik wit, naar af en toe een natte onderbroek van waterige afscheiding.
    Vierde bevalling had ik dit weer twaalf uur voor het begon.
    Heel veel succes bij de laatste loodjes.

3. Love1987

Love1987 Niet meer actief

Hier kon ik de dag ervoor ineens verrassend goed en vaak naar het toilet..
    En ik had echt een vreselijke huilbui de avond voor de vliezen braken, nu heb ik dat allebei ook altijd voor ik ongesteld moet worden, dus hormonaal was er wel wat gaande, maar omdat het vijf dagen voor de uitgerekende datum was had ik de link nog niet gelegd...

4. toffepeer

toffepeer Bekend lid

14 feb 2017
    581
    258
    63
    Toco-waarde van 50 zegt niks helaas! Hangt heel erg af van hoe de toco precies zit, kan best zijn dat het de volgende keer bij heftigere weeën een lagere waarde aangeeft (voordat dat het geval is en je teleurgesteld bent!). Alleen de frequentie geeft informatie :)

Hoop voor je dat het snel doorzet, spannend! :thumup:

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik was eergister in de sauna en van 14:00-17:00 uur heb ik iedere 5 min een harde buik gehad.
    Verder snachts wat harde buiken en dat ken ik helemaal niet van de vorige zwangerschappen. Bij hun bij beide geen gerommel gehad.

Deel Deze Pagina