Resort met laagbouw gezocht in Turkije of Griekenland

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mloeskie, 28 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mloeskie

Mloeskie Lid

24 sep 2012
    40
    0
    0
    Hengelo
    Hallo!
    Zo langzaam aan ben ik alvast aan het rondkijken naar vakantie-opties voor de zomer van 2015.

Vorig jaar zijn we naar Miracle Resort in Turkije geweest. Echt een fantastisch all in resort. Echter onze dochter, van toen 10 maand, slaapt nergens anders dan in een bedje. *ik heb mijn ogen uitgekeken, hoeveel kids er lekker in de kinderwagen of op een strandbedje slapen :$*. Die van mij dus niet.. Helemaal prima, maar wel jammer dat we 2 (soms zelfs 3) slaapjes doorbrachten op onze 5 hoog hotelkamer.

Nu zijn we dus opzoek naar een all in resort met laagbouw, zodat we lekker voor ons huisje/ appartement/ hotelkamer kunnen hangen terwijl dochter lekker slaapt.

Iemand tips?

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Moet je richting Marmaris of Bodrum daar mag geen hoogbouw, gebouwd worden:)

3. Valenti

Valenti Actief lid

11 feb 2013
    457
    15
    18
    Wij hebben er ook zo een die in z'n bedje moet slapen.
    Vorig jaar zijn we in een resort op kos geweest. Pelagos, een absolute aanrader. Helemaal niet te groot complex en alles hartstikke nieuw.

4. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Can Garden beach in Side Turkije. Dan heb je een huisje wat wel gewoon een hotel kamer is. All inclusive, erg mooi park en heerlijk eten. Apart bad met een glijbaan, speeltuintje en aan het strand.

5. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Lindos Princess Beach Resort op Rhodos is een echte aanrader! Dit is een All inclusive hotel. Als je meer een appartement zoekt, kan ik Aegean Houses op Kos ook aanraden

6. LadyyyD

LadyyyD Actief lid

30 jun 2014
    235
    5
    18
    In gumuldur (Turkije) zit het Yali resort, hier heb je een soort van huisjes (bijgebouwtjes).
    Dit hotel is ons erg goed bevallen en er zit een erg mooi aquapark bij, het eten was wat ons betreft daar ook beter als in het miracle.

7. Mloeskie

Mloeskie Lid

24 sep 2012
    40
    0
    0
    Hengelo
    Top, bedankt voor de reacties!!

8. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Wij gaan altijd naar hotels met enkel laagbouw, omdat ik niet de behoefte heb om in een flat te zitten op vakantie. Bij de boeking geef ik aan dat we de voorkeur hebben voor een kamer op de begane grond. Tot nu toe hebben we dat ook elke keer gekregen.
    Hier zijn we de afgelopen drie jaar geweest
    Apollonion - Kefalonia

Hotel Alea & Suites - Thassos
    Hier was er een zwembad een paar meter voor onze kamer dus als zoon sliep konden we gewoon zwemmen.

Mikri Poli - Rhodos

9. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Hier ben ik ook een paar keer geweest, inderdaad een aanrader!

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh ja Can Garden Beach. Mijn opa en oma zaten daar een paar jaar terug en wij zijn ze toen een dagje gaan opzoeken (waren in een andere plaats in Turkije). Heel erg mooi aangelegd, veel groen, was echt net even anders dan anders maar heel prettig kwam het over.

Deel Deze Pagina