Vanmiddag de nekplooimeting en ik krijg ook gelijk de uitslag van de combinatietest. Ik sta er positief in, heb geen reden om te denken dat er iets mis is, al 4 gewone echo's gehad, alles ok, de zs verloopt uitstekend tot nu toe, ik heb al 5 gezonde kids. Maar toch die twijfel angst dat ik eens een keer niet zoveel geluk zal hebben. Ik ben 36. Dat is 'dus' een risicofactor. En al die gezonde kids, wie zegt dat het ons nog een keer gegund zal zijn? Pfff, blij als t 5 uur vanmiddag is en alles goed lijkt....
Ik was ook heel zenuwachtig hoor dus weet wat je voelt. maar gelukkig was het allemaal goed .ik wil je ieder geval heel veel succes wensen met de dag door te komen heb je wel een beetje afleiding . En natuurlijk succes bij de echo. Liefs
Dankjewel! Ik hoop dat ik vanmiddag ook kan zeggen dat alles goed is Mijn moeder komt straks dus wel iets afleiding gelukkig.
Komt vast goed maar ik snap je onzekerheid... En vooral dat je zegt, is het ons weer gegund een gezond kindje... Dat zou ik ook wel denken... Want wat een zegen dat we al zoveel geluk hebben gehad. Maar het gaat hartstikke goedkomen!
Suc6 waarschijnlijk is alles goed maar ookal heb je wel een verhoogd risico hoeft er ook nog niks te zijn. Ik kreeg de kans 1 op 152 voor het downsyndroom alleen gebaseerd op mijn bloed waardes en uit de Nipt kwam geen afwijkingen ( gelukkig). Probeer vooral te genieten van je echo beelden.