Hoi! Vanochtend heb ik een zwtest gedaan van etos, binnen 1 minuut ontstond er al een streepje. Na een paar uur werd dat een blauw dun streepje. Een pennenstreepje dus. Iemand ervaring met pennenstreepjes op etos testen? En hoe is dat afgelopen? Groetjes Friesin Nb: bovenste foto is direct na het testen gemaakt en onderste toen hij opgedroogd was.
Ik zie 'm bij de onderste wel, maar ik heb geen ervaring met deze testen. Pennenstrepen zijn bij de meeste testen die ik op 't forum voorbij heb zien komen echt negatief. Maar we gaan duimen! Edit: als het streepje binnen de minuut geen pennenstreep was, zou dat natuurlijk wel eens een goed teken kunnen zijn!
Er kwam binnen de minuut een streep te staan (bovenste foto), maar dat is gewoon bijna niet te zien op foto, laat staan na het uploaden Bedankt voor je reactie!
Ik had de volgende ochtend nog een test gedaan en die was wit. Zit nu op dag 38, mijn cyclussen zijn erg onregelmatig. Ik doe dus niet aan NOD's
Die etos testen zijn hardstikke ongevoelig. Ik zie wat je bedoeld, ooit ook 2x gehad. De ene keer wel zwanger en de andere keer niet. Zou testen met ander merk. Bijv predictor early of kruitvat 2v5