Goedenavond, Vorige maand voor het eerst temperatuur gemeten, toen bleek dat ik een zeer korte lf had. We waren van plan volgende maand 'te beginnen', maar die korte lf zat me echt niet lekker. Deze maand kreeg ik op 4dpo al krampen, maar verder geen bloedverlies gelukkig. Vandaag al een luteale fase van 9 dagen en ineens dacht ik: 3 dagen na nod. Even een testje gedaan. Wat denken jullie?
Thx ladies. Ik stond er zelf ook van te kijken. Wat zal mijn man balen. Ben een echte avond tester. Ik hoop maar dat hij mooi op loopt.
Hahaha, inderdaad. Echt schandelijk hoe dit gelopen is, gelukkig weten kinderen niet hoe ze verwekt zijn zullen we maar zeggen. Daarom dus ook 'wat zal mijn man balen'. Grapje natuurlijk, we zijn hier ontzettend blij mee en intens dankbaar dat dit zo 'vanzelf' gaat.
Bedankt voor alle lieve berichtjes. Besef het nog niet helemaal. Mijn man zei: is dit echt, serieus? En was gelukkig ook heel blij. We gaan zien hoe het loopt. Ik ga nu in ieder geval met een heel gelukkig gevoel naar bed. Slaap lekker allemaal.