Hoi iedereen. Ik ben momenteel 7 weken zwanger. We hebben gewerkt met ovulatietesten, toen mijn eisprong voorbij was en ik enkele dagen later nog eens wou kijken of de streep volledig vervaagd was, stond er tot mijn grote verbazing een duidelijkere streep op!! Heb dan gelezen dat HCG en LH heel dicht bij elkaar liggen en dat daardoor een ovulatietest positief KAN worden bij zwangerschap (is niet altijd zo) Nadien natuurlijk enkele zwangerschapstesten gedaan die dus positief waren. Nog dames die dit gehad hebben? Groetjes
PositieVER, ik heb geen foto van latere testen, maar de streep werd per dag wel donkerder, ik weet wel hoe een positieve test eruit ziet
Het gaat er gewoon om, mijn ovulatie testen reageerden op mijn zwangerschap, enkele dagen nadat mijn eisprong al geweest was enz enz... Werden de ovulatietesten weer donkerder.
Ik ben zwanger hoor ondertussen 7 weken, toen ik die ovulatietesten deed, was ik nog heeeeel erg pril zwanger, denk nogmaar 2 weken ofzo als die al reageerden.
Ja vroeg me af of iemand dit nog had meegemaakt, ik heb nog verder getest enkele dagen later met een ovulatietest, maar daar heb ik geen foto van genomen en de test was veel donkerder. Ik wist niet dat dit kon!
Ik heb idd hetzelfde gehad als jij al twee keer. Eerste keer was een bloeding 1 week na mijn menstruatie, dus ik dacht dat het van mn ei was en toen had ik t knal positieve ovu... door dames hier kwam ik op het idee om eens een zwtest te doen en was t raak. De tweede keer had ik dat ik mn ei niet kon vinden, en mn ovu's knallen meestal ineens. En toen begon hij langzaam op te lopen, bleek ook idd zwangerschap. Helaas allebei niet doorgezet, en rond de 6/7 wk miskraam gehad. Maar gefeliciteerd! Het kan!