Hallo allemaal, Ik heb een vraag m.b.t. de ovulatietest. Vorige maand voor het eerst gebruikt (clearblue) en na aantal dagen een smiley. Aangezien ik een regelmatige cyclus heb van 28 dagen verwachtte ik rond dezelfde dag weer een smiley maar deze maand niks. Dagen op rij getest maar geen smiley. Wel had ik hetzelfde gevoel in mijn buik als vorige maand en ben er echt van overtuigd dat ik wel een eisprong heb gehad en dat de test fout zit.. Wat zijn jullie ervaringen? Oh en de test geeft natuurlijk een smiley als het positief is maar wat betekenen de streepjes op het teststaafje? Soms zie ik er twee en soms één. Dank jullie wel!! Groetjes
De streepjes moeten even donker of donkerder dan controlestreep zijn eer je die positief mag beschouwen. En mss komt jou ei later? Heb nu ook een eivpas op dag 22 gehad.
Ik heb dit nog niet eerder gehad. Ik test altijd met cb. Wel heb ik eens mijn ei niet kunnen vinden. Erg frustrerend als je hem niet kunt vinden! Bij de cb moet je trouwens niet naar de streepjes kijken want dat maakt je alleen.al erg onzeker! Vraagje test jij met de dubbele hormonen of de enkele want ik hen nog nooit enkele dagen achtereenvolgens een smiley gehad?!
Je eisprong kan ook later zijn... Heb je twee keer per dag getest? Ik heb namelijk maar heel even een positieve test dus kan hem makkelijk missen... Als je eisprong eraan komt maakt je lichaam LH hormoon aan... En dit signaleert de ovulatie test... Zonder LH hormoon geen eisprong... Zou nog even door testen hoor... Miss een ander merk? Ik ben erg tevreden over action Succes meid!
Bedankt allemaal voor jullie snelle reacties! Dolliej: ja misschien later inderdaad, maar vorige maand had ik op de dinsdag een positieve test en had ik maandagavond al soort van gekke krampen die ik niet kende. Deze maand had ik dat weer op de maandagavond en verwachtte ik op dinsdag weer een positieve test (heb regelmatige cyclus, althans dat dacht ik ) maar die was dus negatief en de dagen erna ook. L4atje: goed idee om niet naar de streepjes te kijken, kijk altijd naar de smiley. Maar zag ineens die streepjes en dacht: betekent dat ook nog iets? En had vorige maand ook maar één smiley hoor, niet meer achter elkaar. Inderdaad frustrerend als je je ei niet kunt vinden! nenp: Ik heb maar één keer per dag getest.. Net als vorige maand. Maar zou inderdaad kunnen dat ik heb dan net gemist heb terwijl ie er misschien wel was. Dat ik vorige maand misschien gewoon net op het juiste moment testte. Hoop dat dat het is. Dank voor je tip m.b.t. de action ovulatietest, goed idee! We gaan vrolijk verder! Thanks en succes!
Ik heb afgelopen maand precies het zelfde gehad. Mijn cyclus is tussen de 27-29 dagen. En na 10 dagen cb testen nog geen positieve test, terwijl ik die normaal wel heb. Toen heb ik het maar opgegeven. Wel op dag 13 krampen gehad. Uiteindelijk werd ik vorige week gewoon ongesteld en was het een cyclus van 25 dagen. Geen idee waar het nou aan lag.