Beste meiden, Binnenkort reizen we af naar Frankrijk alwaar we een stacaravan huren. Onze jongste (8mnd) heeft een campingbedje van daar en uiteraard nemen we speelgoed mee, maar hoe creëeren jullie een veilig plekje om te spelen, of voor wanneer je even je handen vrij moet hebben? De stacaravan is natuurlijk niet enorm. Er is wel een veranda maar daar zit een trapje aan en dl is net in de tijger/kruip/ontdekfase beland. Gebruiken jullie campingbedje als box of zijn er andere alternatieven? Of moet ik me gewoon niet zo druk maken?
Wij gebruiken het campingbedje soms wel als box, ook in de achtertuin bijvoorbeeld. Als we er bij blijven, leggen we hem meestal gewoon op een kleed op de grond. (Niet dat hij op het kleed blijft liggen, maar dan heb ik in elk geval mijn best gedaan )
Haha! Ja, mij best doe ik ook, maar dat trapje baart me wel zorgen. Tenzij hier iemand nog een ander lumineus idee heeft, wordt het het campingbedje. Thanks!
vorig jaar was onze baby 7/8 maanden toen we op zomervakantie gingen en hij begon ook net te kruipen. We hadden zo'n soort opblaasbare ring met een zeil erin van Nijntje als een speelkleed voor hem. Handig, want daar zat een rand omheen, dus hij kon er niet zomaar uit. Aan het eind van de vakantie wel trouwens, toen kroop hij gewoon over de rand heen. Verder zetten we hem wel eens in de kinderstoel als ik bijv. moest koken en even niet zo op hem kon letten of zo.
Bij wie heb je een stacaravan gehuurd? Vacansoleil heeft vaak veranda's die je met een hekje jan afsluiten
Wij gebruikten vorig jaar op de camping een tuigje met een touw van een meter eraan vast (evt. voor op het gras een haring meenemen). Nu liep ze niet weg dus was het uiteindelijk niet nodig, maar werkt prima.
Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in een stacaravan in Frankrijk! Onze veranda had idd een hekje dat je dicht kan doen, zodat je er niet af kan. Hij was van vacansoleil! Ons meisje lag vooral op een speelkleed (met dekens vd bedden eronder die wij niet nodig hadden) Ze kan nog weinig als omdraaien
In Spanje hadden we caravan ook met trapje. We deden het hekje wat in kleine kamertje stond voor de trap. Wat touw meenemen en vast maken.