Hebben jullie nog ideeën? Spelletjes etc is niet leuk met hem als hij kan verliezen "de jarige hoort te winnen" is zijn mening. Zelf wil hij graag aar een museum maar niks leuks hier in de buurt.
Is er geen speelbos in de buurt? Of bowlen, dierentuin. Soms mag je tours doen door een bakkerij bijv en dan zelf iets maken of Mad Science. Zit in Gelderland. Als je googelt op kinderfeestje jongen kom je genoeg leuke ideeen tegen
Zou eerst voor jezelf uitmaken of je het thuis of ergens anders wilt doen. Als je het buitenshuis wilt doen, dan zou ik gewoon googlen wat er in de buurt is, zelf een eerste selectie malen en dan aan hem vragen wat hem het leukste lijkt.
we hebben een djembe leraar ingehuurd(zoons eigen djembe leraar) de kids kregen djembe les, bij ons thuis. kinderen vonden het geweldig.
Toen mijn zoon 8 werd zijn we eerst gaan bowlen, daarna pizzaatjes en pannenkoekjes bakken met het gourmetstel. Hij is pas 9 geworden, eerst bingo gedaan met kleine cadeautjes (voor een paar euro heb je zo 10 cadeautjes bij de Action), en we hebben lasergame pistolen gehuurd, in onze tuin van alles neergezet (kliko's, fietsen, onze auto's) en de grote schuur open gezet, eerst een potje toen het licht was, daarna eten (bedoeling was knakworstjes boven een vuurtje, maar het was wel erg koud, dus uiteindelijk gewoon binnen broodjes knakworst), daarna nog een potje in het donker. Afgesloten met marshmallows boven het vuurtje.
Ik kwam net met zoeken een wetenschappersfeestje tegen. Dat lijkt me wel wat voor hem. Nu kijken of het bij opa en oma mag, die hebben meer kliederplek
Speelbos Bioscoop en pizza /patatjes eten Bij sportscholen doen ze ook regelmatig kinderfeestjes ( bij ons op de sportschool houden ze bijv. Ninja feestjes waarbij ze een soort survival parcours gaan afleggen en leren vechten als een ninja)
Probleem met echt weggaan is dat we in een gat wonen en er op korte afstand niks is. Of knetterduur Maar hij is zelf erg enthousiast over een experimenteerfeestje dus ik hoop dat het bij oma mag
Ik hoorde pas van een moeder die hielden een reptielenfeestje. Geen idee wat het kost, maar het klonk wel leuk. Zoiets zeg maar: https://www.exotusserpenti.nl/kinderfeestjes/
Experimenteer feestje klinkt super leuk!! Zullen genoeg experimenten zijn om uit te proberen voor kinderen. Om het echt te maken eigenlijk van die kinder vuurwerkbrillen hebben.
Deze website heeft hele leuke proefjes! Misschien kun he san nog en experiment vinden die ze mee kunnen nemen naar huis. https://www.proefjes.nl/proefjes.php