Toen ik zwanger was kon ik me herinneren dat ik bij Prenatal groene aankleedkussenhoezen zag met legerprint. Maar wij zijn voor het kamertje toen voor aqua/lime gegaan. Nu gaan we verhuizen en willen we zijn kamertje (leger)groen maken. Maar nu zag ik die legergroene aankleedkussenhoes niet meer bij Prenatal. Weet iemand of ze die misschien nog ergens anders verkopen?
sorry, niet gezien (en ben heb veel rondgekeken de afgelopen weken, haha!). ik weet niet hoe handig je bent, maar kun je een gewone (saaie) hoes niet opleuken met camouflage-stof? ik ga dat binnenkort doen met allerlei Hollandse stofjes (Delftsblauw enzo). is ook stukken goedkoper. succes! mocht ik de hoezen die je bedoelt ergens zien, dan zla ik weer reageren.
Hoi Coco, Volgesn mijn heb ik ze in de baby-walz boek gezien. Ze hebben ook een internetsite www.baby-walz.nl. Dat is een postorderbedrijf voor kinderkleding en dergelijke, Gr Meliss
hoe dat zo dan? ik heb een mooie hoes voor het aankleedkussen, in wit met Deftsblauw. hij ziet er mooi uit, en is van een degelijke kwaliteit. had 'm via iemand op MP gekocht voor d ehelft vd prijs (en wel nieuw).
Ik heb ook een overtrekje van Maud design en ik heb er ook niets over te klagen, ik hoef het niet eens te strijken als het de was uit komt, het blijft perfect. Maar ja, mocht je niets vinden, dan kun je misschien een lapje stof op de markt halen en zelf wat in elkaar knutselen.
Die van Maud-Design is erg leuk inderdaad. Maar wel weer erg prijzig... Op de site van BabyWalz heb ik nisk kunnen vinden. Kijk er nu overheen? In ieder geval heel erg bedankt voor het meedenken!
als je even op marktplaats.nl kijkt, en dan bij 'kinderen en baby's' zoekt op 'maud' dan vind je iemand in Drenthe, die veel Maud-spul nieuw aanbiedt voor lage(re) prijzen. ik heb mijn aankleedkussenhoes en ook het kussen zelf trouwens (een fijne Knoef) gekocht, en dat ging allemaal snel en hele netjes. ik heb iets van 17,50 betaald voor die kussenhoes. is nog wel geld, maar veel minder dan in de winkel (en het was echt dezelfde, nog nieuw in plastic). ik zou haar even mailen anders, en vragen of ze ook die leger-hoes heeft. succes!
ze heet Elvira. Als je zoekt op 'Maud' op onderdeel 'Kinderen en baby's' dan vind je haar wel. succes!