Deze maand gebruik ik geen ovulatie testen. Ik ben nog maar ik ronde 3. Nu heb ik op verschillende websites getest voor een mogelijke ovulatie datum. Bij 2 sites geven ze aan: 10e vruchtbaarste dag, 11e ovulatie. Bij de andere 2 sites: 11e vruchtbaartse dag, 12e ovulatie. We zijn nu om de dag aan het klussen. Wat is wijsheid betreft het klussen voor de komende dagen? Vast bedankt voor jullie reactie.
Wanneer je nu al om de dag klust, dan is ligt er al een voorraadje zaadcellen te wachten op het eitje wat springt. Dus ik zou denk ik niet persé nu "anders" gaan klussen. Voor alle zekerheid zou je kunnen overwegen om vanavond (9), morgenavond (10) en vrijdagavond (11) te gaan klussen. "probleem" met dit soort sites is gewoon dat het gaat om gemiddelden en welke vrouw is er nu gemiddeld Dus je kunt er nooit helemaal zeker van zijn dat zo'n site gelijk heeft.
Als je om de dag klust (je hele cyclus) dan maak je het meeste kans om zwanger te raken (als je niet zeker bent van je eisprong) dus je bent goed bezig zo Calculators, daar zou ik niet van uit gaan, je hebt meer aan ovulatietesten of temperaturen of de tekens van je lichaam volgen, zoals vruchtbare afscheiding