Ik zit nu op 10/11 dpo. Gisterochtend getest en had een tuurstreepje. Vanmorgen weer getest maar helemaal wit.. vanmiddag weer getest omdat ik het toch niet helemaal los kon laten, met 2 verschillende testen (wondfo en ultra sensitive dipstick van zwangerenkids. Nu is de wondfo hartstikke positief, en de dipstick hartstikke negatief ik snap er niks meer van..
Dat is wel erg vreemd. Hoe is die dipstick nu die opgedroogd is? Ik zou toch zeggen zwanger hoor! Zo'n duidelijke streep kan bijna niet vals zijn lijkt me.
Ik zou zeggen,knal er een digitale tegenaan,die zegt het antwoord op je vraag in de titel Ik kan me niet voorstellen dat die kV vals is...maar je weet het tegenwoordig nooit...
Van welke merk is die dipstick! Van 2besure toevallig? Toen ik zwanger was deed ik een keer met dezelfde urine een test met een Clearblue test en met zon extra gevoelige dipstick, en toen was de cb positief en de dipstick liet bijna niets zien. Het is gewoon geen kwaliteit.
Ik heb dit nog nooit gezien, zo'n groot verschil. Maar ik blijf erbij: Zwanger! Voor de zekerheid inderdaad een digitale doen. Of gewoon morgen nog een normale test. En anders vragen om bloed te prikken.
Lijkt mij ook sterk dat je test negatief is, maar goed tegenwoordig weet je het nooit! Zou morgenochtend nog een x met de Kruidvat testen!
Huhh?? Dit is wel echt een bizar verschil. Snap je verwarring dus helemaal. Kost je wat geld, maar zou toch een predictor early halen voor alle zekerheid.
Heel raar dit Zou niet eens meer testen kopen maar de huisarts morgen de situatie uitleggen en vragen om een bloedtest. Dan weet je het zeker.