Tips 1e terugplaatsing

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Trassi, Feb 11, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Trassi

Trassi Fanatiek lid

Nov 7, 2013
    3,312
    3,027
    113
    Hallo allemaal! Dinsdag heb ik mijn eerste cryo terugplaatsing en ik ben op zoek naar tips om er een plakker van te maken dus kom maar op! Ik slik al 2x per dag foliumzuur en ik hoorde al iets over warme voeten en cranberrysap

2. Fennec

Fennec Fanatiek lid

Dec 30, 2016
    2,480
    2,974
    113
    ICT-er bij overheid
    Succes!

Mijn ervaring is dat je er niet heel veel aan kunt doen. Ik heb echt alles gedaan. De warme voeten, de sappen drinken, meditatie etc etc. Het helpt eerlijk gezegd (bij mij) allemaal niks.

Wat bij mijn plakkers in elk geval speelde was dat ik mij had neergelegd bij de mogelijkheid dat het misschien nooit meer ging lukken. Ik had heel erg een houding van "we zien het wel en anders is het ook goed zo." En verder mij niet heel erg boos maken of stressen in de wachtweek.

Fingers crossed!

3. Asil

Asil VIP lid

Nov 14, 2018
    10,149
    9,753
    113
    Female
    Cranberry sap heb ik niet eerder gehoord, wel granaatappelsap maar dan niet van Healtypeople maar pure van POM bijvoorbeeld. Ben zelf ook bezig met poging 3 en wat de sap betreft, waarom niet.. Ga het ook nemen, maar dan wel vanaf punctie.

Succes en hoop op een plakker voor je.

4. Featherr

Featherr Fanatiek lid

Jun 20, 2016
    3,695
    3,138
    113
    Female
    Brabant
    Bij mijn eerste poging (heel ivf 1) heb ik van alles geprobeerd. Warme voeten, granaatappelsap.

Bij deze zwangerschap ging ik er eigenlijk vanuit dat het toch niet ging lukken. Dat we echt wel nog een paar terugplaatsingen zouden krijgen voor het zou lukken, heb op sloffen dragen (was in november dus dan draag ik die sowieso :roflmao:) en voor de zekerheid foliumzuur innemen eigenlijk niks gedaan. :p

Ik heb bij de eerste keren dus niet het idee gehad dat dat ook maar enig effect heeft gehad.

5. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

Dec 14, 2017
    17,008
    9,931
    113
    Female
    Postbezorgster
    Wat spannend dat je voor een terugplaatsing gaat! Hier heb ik op sokken aan in ned niks anders gedaan dan anders de keer dat de cryo bleef plakker :)
    Wil je wel heel veel succes wensen en hoop dat t een plakkertje word!

Trassi likes this.
  6. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

Sep 13, 2013
    1,100
    197
    63
    Female
    Bij m’n eerste deed ik vanalles; granaatappelsap (m’n hele zwangerschap.. met zenuwinzinking toen ik een weekendje weg was en het vergeten was mee te nemen..), warme voeten (lees; sokken, sloffen, kruik, dekentje ).

bij m’n tweede niets gedaan..

beide keren zwanger en goed blijven gaan.

7. Gliss

Gliss VIP lid

Jun 5, 2019
    5,459
    4,812
    113
    Female
    Ik denk niet dat je echt iets kan doen behalve 'normaal' gezond leven. Tenminste dat zeggen de artsen altijd bij ons bij tp.

Ik heb morgen tp en ga daarna gewoon schaatsen bijvoorbeeld (geen topsport, gewoon voor de lol). Bij eerdere tp deed ik rustig aan, kleedje, granaatappelsap, heeft ook alkemaal niet geholpen. Dan maar liever lol maken en ontspannen. Wachtweken zijn zwaar genoeg.
    Heel veel succes!

8. Geysels

Geysels Lid

Feb 11, 2021
    7
    1
    3
    Female

Niets speciaal.Ik was 2x van de 1ste x zwanger op natuurlijke manier.Nu met ivf na 2 pu en 4tp's 1x positief maar missed abortion.De laatste x nu heb ik dus echt helemaal niets gedaan.De 1ste malen proberen wat gezonder te eten enzo maar niets dus simpelweg gewoon zoals anders buiten roken drinken natuurlijk .Ik hoop op snel mijn menstruatie!Ik geef feest waneer deze doorkomen .Ik kan zelfs niet meer blij zijn met een positieve test .Maar de slogan van ivf is bij de meesten de volhouder wint!!!Toi toi toi!xxx

Share This Page