NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

    Ladylola Fanatiek lid

    19 sep 2009
    4.832
    1.233
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hai dames

    Door een ander topic ben ik op het idee gekomen om een NOD lijst te maken voor dames die al langer dan 6 rondes bezig zijn.

    Hoe graag we ook meeleven met iedere mama, komt het vaak voor dat er veelvuldig dames in ronde 1/2/3/4 passeren en zij al op roze mogen. We zijn dan heel blij voor iedere aanstaande mama, maar tis soms ook wel eens confronterend voor de lang(er) wachtende (aanstaande) mama's.

    Aangezien er gelukkig minder dames zijn in deze categorie, kan er denk ik wel een maandlijst voor komen. Ik denk dat er via deze weg ook meer steun komt voor elkaar, omdat het nou eenmaal niet zo snel gaat, is het fijn dat er dan meer ruimte voor is. Door de maandlijst is er ook meer overzicht!

    Ik maak morgen op de computer een lijst aan.

    Tis een keuze om hier mee te schrijven of in een reguliere NOD lijst.
     
  2. Ladylola

    Ladylola Fanatiek lid

    19 sep 2009
    4.832
    1.233
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    NOD lijst september 2015 6+


    1 t/m 7 september: (0)


    8 t/m 15 september: (0)


    16 t/m 23 september: (0)


    24 t/m 30 september: (0)


    Datumloos: (0)


    Buiten de lijst: (0)

    Totaal: 0

    Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
    (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
     
  3. Ladylola

    Ladylola Fanatiek lid

    19 sep 2009
    4.832
    1.233
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    NOD lijst september 2015 6+


    1 t/m 7 september: (0)


    8 t/m 15 september: (0)


    16 t/m 23 september: (0)
    17 september, Ladylola, 31 jaar, 2de kindje, 13de ronde.

    24 t/m 30 september: (0)


    Datumloos: (0)


    Buiten de lijst: (0)

    Totaal: 0

    Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
    (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
     
  4. voetstap

    voetstap Niet meer actief

    Goed idee!

    Ik ben ook door naar de volgende ronde.

    Ronde 46, nod 18 september , 35 jaar
     
  5. Ladylola

    Ladylola Fanatiek lid

    19 sep 2009
    4.832
    1.233
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hey voetstap wat moet jij al eindeloos geduld hebben! Ben je eigenlijk al in een traject? En fijn dat je de lijst een goed idee vindt!

    Ik zal je morgen via de comp op de lijst zetten!
     
  6. voetstap

    voetstap Niet meer actief

    @ladylola

    Lang verhaal 😢😉
    Vlak na het stoppen met de pil, okt 2011 zijn wij bij de gyn gekomen.
    Omdat ik pcos had bij m'n eerste zwangerschap.

    Bij die zwangerschap vrij snel zwanger na een beetje hulp.

    Nu loopt het anders.
    In okt 2011 was er pcos, toen medicatie geslikt plus hormoonbehandeling.
    Ik werd echter zo Ziek van die hormonen dat het ons enorm begon op te breken.
    Dus zomer 2013 besloten dat we de natuur z'n gang zouden laten gaan.
    Verstandelijk wist ik op dat moment dat het de juiste keus was.

    Ik richte me op iets anders, afvallen.
    Na een jaar woog ik 25 kg minder en had ik een normaal bmi.
    Ik kreeg een gewone cyclus ( inmiddels is het Zomer 2014)

    Afgelopen maart begon het opnieuw te kriebelen, we waren alweer bijna een jaar bezig in de gewone cyclus en nog steeds was het niet gelukt.
    ( op een zvmk na)

    Verwijzing gekregen voor een umc, daar werd ontdekt dat het zaad van m'n man niet 100% top is.
    We kunnen er wel zwanger mee worden was de boodschap.

    Cyclusanalyse gehad, hsg gehad.
    Het is allemaal goed.

    Begin sept moeten we weer naar de gyn.
    We Zitten erdoor alletwee.
    We wachten af wat de gyn doet, doet die niks dan is het klaar.
    En vragen we om een spiraal.

    Ik ben inmiddels immuun geworden voor het gevoel: zwanger worden.
    En de teleurstelling dat het niet lukt.

    Ik heb enorm last van stemmingswisselingen tijdens m'n cyclus. Ik wil mezelf weer zijn.

    Ook heb ik enorme pijnen na m'n ei en m'n rode week.
     
  7. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Weet niet of ik erbij mag, maar voel me wel alsof ik in ronde 8 zit...
    Vorig jaar gestopt met de pil en in ronde 3 zwanger geraakt, maar werd een mk. Toen nog 3 rondes doorgegaan en daarna pauze gehad. Nu weer in de tweede ronde na de pauze... Soms maak ik me zorgen, bang dat t niet meer kan ofzo... Ben nu nog op zoek naar een ei...

    Hoop dat ik erbij mag en als jullie vinden dat ik er eigenlijk niet tussen hoor, dan hoor ik t graag!
     
  8. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Jeetje wat een verhaal voetstap! Hopelijk mag t alsnog snel raak zijn!
     
  9. voetstap

    voetstap Niet meer actief

    @dubbeltje

    Welkom!

    En ik hoop voor jouw ook snel een wondertje
     
  10. Roosje35

    Roosje35 Niet meer actief

    Ik zou ook graag op de lijst willen, maar ik weet geen datum. Zit met het volgende namelijk. Ik heb altijd een LF van 10-11 dagen. En ik heb met ovulatietesten precies mijn eisprong gemeten en zat op afgelopen dinsdag precies op 10dpo. 'S ochtends kreeg ik ook flink wat rood (geen stolsels), woensdag was het bruin en sinds gisteren is het over. Voor dinsdag last van krampen, dat nu niet meer. Borsten doen ook niet echt pijn, alleen steken in de borst naar de tepel. Voor de rest nergens last van. Kan toch geen innesteling zijn geweest, gelet op mijn korte LF? Baal ervan want ik heb al zo'n lange cyclus (37dgn afgelopen dinsdag), en nu moet ik nog langer wachten tot mijn echte ongi, of ik ga er vanuit dat mijn ongi slechts een halve dag heeft geduurd. Pffff, wordt gek van mijn lichaam!

    Oja, ladylola, goed initiatief:)!
     
  11. j010

    j010 Bekend lid

    27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Hoi, ik wil er ook wel bij. :)

    J010, 30 jaar, 11e ronde, 1e kindje.. nod 3 sept
     
  12. clarajilla

    clarajilla Fanatiek lid

    23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik wil ook wel erbij!

    Clarajilla, 23 jaar, 10e ronde, 1ste kindje. Nod waarschijnlijk 7 september.
     
  13. Hanna83

    Hanna83 Actief lid

    1 dec 2014
    314
    96
    28
    Goed idee deze lijst! Werd naarmate de rondes verstreken steeds ongelukkiger op de nodlijsten...

    Hanna, 32 jaar, ronde 17 eerste kindje (in ronde 8 bbz), nod ergens rond 20 september
     
  14. Tessss

    Tessss Fanatiek lid

    9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Ik wil er ook bij. Tess, 35 jaar, 15e ronde, 1e kindje. Nod denk ik 3 september

    @roosje, ik zou de moed niet opgeven nog. Klinkt niet als een echte menstruatie toch? Of heb je altijd heel weinig?
     
  15. Ladylola

    Ladylola Fanatiek lid

    19 sep 2009
    4.832
    1.233
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wauw ik was even bang dat ik een van de weinige was met dit gevoel. Tis absoluut niet naar bedoeld, maar de 1/2/3/4 ronde dames zijn er zo mee bezig en paniekerig en bats zwanger. Hoe lief ze ook zijn en hoe erg ik het iedereen gun, zie ik toch liever de dames die lang bezig zijn snel roze kleuren.

    Heel herkenbaar voetstap. Je wil een knoop doorhakken en uit deze achtbaan van emoties stappen. Iedere ronde bescherm ik mezelf en sluit ik het af, maar na me ei vreet ik mezelf volledig op. Ik hunker naar een positieve test en als ik deze heb ben ik doodsbang.
    Maar jeetjemina wat een heftig verloop! Ik hoop dat ze iui of icsi voor jullie willen doen, maar ook dat proces is ook erg heftig. Ik snap je keuze voor de mirena hoor. Hier roep ik tijdens me ongie ook veel. En komt steeds vaker in mijn hoofd om ermee te stoppen. En ik ben pas op 1/4de van waaar jij staat...

    Ik heb een prachtiger dochter. Het duurde lang en ze kreeg der leven niet cadeau. Het was zwaar en heftig, maar ze heeft het gered. Ik had gehoopt dat wij ons portie pech al hadden gehad. Maar helaas duurt het weer langer...nu in ronde 9 zwanger! Geloofde me ogen niet! Maar helaas een miskraam, die mogelijk bbz was, maar uiteindelijk zelf uit kwam.

    Hanna jeetje meis een bbz ook achter de rug en zoveel rondes verder! Hopelijk helpt deze lijst iets minder geconfronteerd te voelen dat het bij jou anders gaat.

    Andere dames welkom!

    Ik ga morgen even de lijst bijwerken met alle dames erin! :)
     
  16. voetstap

    voetstap Niet meer actief

    Ik zou echt nog ff geduld hebben.
    Ik heb vaak een week voor m'n ongi doorbreekt last van 3 dagen spotting.
    Ook met bloed.
     
  17. voetstap

    voetstap Niet meer actief

    Welkom!
     
  18. voetstap

    voetstap Niet meer actief


    Welkom!
     
  19. voetstap

    voetstap Niet meer actief

    Welkom!

    Heftig een bbz, is je cyclus wel weer op regel nu?
     
  20. voetstap

    voetstap Niet meer actief

    Welkom!!
     

Deel Deze Pagina