Ervaring gezocht mmm en borstvoeding geven

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Yent, 28 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yent

Yent Actief lid

22 jul 2016
    160
    39
    28
    NULL
    NULL
    Hey dames !
    De titel verteld het verhaal eigenlijk al.
    Zijn er hier dames die ervaring hebben met borstvoeding geven en een kinderwens hebben die de mmm in zullen moeten.

Liefs Yentl

2. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hoi Yent,

Mijn dochtertje van 2 krijgt nog bv en ik zit midden in de mmm. Wat zou je graag willen weten? Laat maar horen, pb mag ook.

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik weet dat het door de meeste artsen wordt afgeraden om nog bv te geven als je de mmm in wilt. Omdat de prolactine een evt. innesteling zou kunnen tegenwerken. Meestal adviseren ze dat je 2-3 maanden gestopt moet zijn alvorens te beginnen.
    Maar: in 'de gewone wereld' worden sommige vrouwen ook zwanger terwijl ze bv geven en voeden ze zelfs tijdens de zwangerschap door en geven ze daarna aan 2 kindjes bv.
    En ik meen te hebben begrepen dat de wetenschappelijke literatuur er ook niet eenduidig over is (ik heb dat niet zelf gelezen, maar gehoord).
    Maar goed, als je de mmm in gaat, is dat natuurlijk een behoorlijke aanslag op jezelf. En je hebt maar 3 pogingen. Dan wil je natuurlijk niet dat zo'n factor je slagingskans negatief beïnvloedt. Ik niet tenminste. Dus ik ben gestopt toen mijn oudste dochter 11 maanden was en 3 maanden later gingen we weer de mmm in voor een brusje. En nu gaan we nog een keer de mmm in voor een brusje, maar ben ik al gestopt met de bv, dus deze keer speelt het niet.
    Misschien is er wat meer info te vinden op borstvoeding.com?

4. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ik gaf nog bv aan m'n oudste toen ik zwanger raakte van mn jo gisteren dochter dmv icsi.
    Ze heeft gedronken tot 12 weken zwangerschap.

Artsen werken meestal niet mee, daarom hebben wij verzwegen dat ik nog bv gaf.

Alle medicatie laten nakijken door lll, dit gaf geen problemen. Veel gelezen online, vooral artikels waarom het niet zou kunnen en studies en meningen van oa prof de Sutter, die wel voor bv en mmm is.

3 cryo tp mislukt
    Verse icsi mislukte en toen een cryo raak.

Al die tijd is m'n dochter blijven drinken en heb ik geen dip gemerkt in de productie

5. Yent

Yent Actief lid

22 jul 2016
    160
    39
    28
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties ☺ sorry dat ik even niets heb laten horen ben namelijk nogal druk !
    Secret angel ik stuur je even een pb

Deel Deze Pagina