Wat een horror dat je er nog weken mee gelopen hebt. Wat kan een mens zich toch naar voelen met zo veel ontlasting in de buik Ben je inmiddels helemaal hersteld?
Lachen is gezond Als we alleen maar liggen te huilen dan wordt het ook een depressieve bedoeling Inmiddels half 2 geweest en ik heb toch al zeker 12 uur niet meer gespuugd!! Vanochtend geheel zelfstandig weer een zetpil ingebracht (haha jaja grote meid ) en dat lijkt wel functioneel. Straks nog een keer die gore kauwtabletten doen. Ben behoorlijk winderig dus dat schijnt een goed teken te zijn! Er is wat leven in de brouwerij hahaha Goed dat je impuls hebt genegeerd. Oma heeft hier vandaag alles gedaan. Ze is net naar huis gegaan. Het enige dat ik heb gedaan is de sokken gesorteerd en verteld wat naar welke kledingkast moet Dit weekend moet m’n man weer werken. Morgen kunnen de kinderen meerijden met vriendjes naar hun wedstrijden (teamsport) en zondag gaan de kinderen naar m’n schoonzus. Van te voren had ik gedacht dat ze dit weekend gewoon prima om de bank heen hadden kunnen scharrelen, maar dat is echt nog ff te vroeg. Hoe is je wond nu? Merk je al kleine verbeteringen? En heb je nog een pleister er overheen?
PS hier ook team kruik op buik Wat voor pijnstiller slik jij nu nog? Ik ben gestopt met de Naproxen en probeer nu met alleen 4 x 1000 mg paracetamol het te doen omdat van Naproxen ook misselijk kunt worden. Ik voel weinig pijn. Wel enorm gammel van ff naar de wc lopen
Haha fijn dat het zelf gelukt is. Om nou oma te vragen. Hahaha. Fijn dat de kinderen het weekend onder de pannen zijn. Kun je in ieder geval nog optimaal rusten en aansterken. Whoehoe al 12 uur niet gespuugd. Hopelijk zet deze trend zich voort! Ik had helemaal geen pleisters. Mijn overbuurvrouw in het ziekenhuis wel. Zelfde ingreep andere arts. Haha. Misschien is de mijne het gewoon vergeten. Wond voelt wel wat gevoelig. Alleen die ontstoken bij mijn navel. Andere voel ik niets aan.
Lekker die kruik hé! Ik heb een licht zeurende onderbuik. Dat gammele bij jou komt vast doordat je niets binnen hield. Ik slik alleen paracetamol! Alleen sochtends en savonds. Ik vergeet ze op de dag! Maar ik slik eigenlijk altijd sochtends en savonds ivm chronische rugklachten.
Och wat een ellende! Wat voel je je dan rot he? Arme jij! heel veel sterkte en beterschap!!! Hoop dat het snel beter wordt
Hahahaha neeeeee oma niet gevraagd om een zetpil in te brengen. Gisteren was echt ff een dieptepunt in mn leven Gelukkig kan ik er nu een klein beetje om lachen. Nog steeds niet gespuugd. Net twee crackers met kaas gegeten. Ik ga zo voor de herkansing van de soep. Hopelijk houd ik hem nu wel binnen, anders is het vet lullig voor de moeite en de liefde die de buurvrouw in de soep gestopt had (En ook en vooral bovenal vet lullig voor mezelf uiteraard, dat het meeste als ik toch straks weer ga kotschen ) Kruiken zijn fantastisch! Ik ben nog steeds boven maar ga straks ff een bezoekje aan onze beneden verdieping brengen Eens ff kijken hoe netjes oma de boel heeft achtergelaten haha Fijn, @Lola2008 dat je het op alleen paracetamol doet. Het valt mij ook niet tegen vandaag qua pijn. Die pijn is echt nu niet noemenswaardig. Beetje zeurend gevoel idd, maar dat is zooo weinig. Wel vervelend voor je dat je altijd paracetamol moet slikken. Dat lijkt mij erg naar. Hebben ze je ook advies gegeven hoe om te gaan met die ontstekende navel? Niet te lang mee blijven lopen hoor, misschien kan er een licht AB zalfje voor komen of een licht kuurtje??? Je hebt er niets aan als die nog pijnlijker wordt. Onze lijven hebben een groot herstel te plegen, dus we moeten lief zijn voor onszelf! Dank je, @mamabri. M’n zelfmedelijden was gisteravond en vannacht erg hoog. Nu m’n misselijkheid lijkt te zijn afgenomen voel ik me direct een stuk beter. Ik hoop zoooo ontzettend dat ik straks niet weer ga spugen, want in de avond/nacht is het steeds het ergst… Maar ik heb besloten hoopvol te zijn!!
Nou je mag heus wel zelfmedelijden hebben hoor, als je je zo rot voelt. Fijn dat het al iets beter gaat! Hopelijk blijft het zo! beterschap dames !
Dank je Dames… Ik heb goed nieuws: ik heb meer dan 24 uur niet gespuugd!!! Gisteren heb ik gegeten: - een klein banaantje - een mandarijn - 4 crackers - een half kommetje soep - een paar happen droge rijst! En het zit allemaal nog in m’n buik!! Ik hoop wel dat het vandaag m’n buik mag gaan verlaten via de juiste kant want dát is nog niet gebeurd Maaar ik ben niet, ik herhaal: ik ben NIET misselijk!! Geen idee of het aan mn zetpillen ligt dat ik niet misselijk ben of dat mn lijf gewoon klaar is met niet misselijk zijn maar wat voelt dit goed!! Net kwamen op insta weer allemaal influencers voorbij die kook dingetjes deden en toen zag ik een avocado en toen dacht ik: ja! Dáár heb ik vandaag zin in! Ja ja mensen: ik heb zin in een beetje eten Dat is geen babystapje maar een hele mooie stap! Pijn is trouwens ook minimaal terwijl ik dus donderdag al gestopt ben met de Naproxen.
Whoehoe!!! Goed nieuws!!! Ben echt blij voor je. Dat zal het algehele gevoel enorm verbeteren!!!! Ik ga nu door jouw berichtje ook een crackertje met avocado eten! Mijn middelste wil even naar action dus ik heb besloten dat wij even met haar gaan lopen. 10 minuten heen en dan weer 10 terug. Ik krijg enorm last van mijn rug van het niets doen. Het zeurende gevoel in mijn buik lijkt wat minder. Mijn ontstoken wondje lijkt goed dicht te gaan dankzij het spoelen en de ab zalf. Ook de andere hechtingen lijken nu op te lossen. Zit nu op dag 10 dus dat met de hechtingen was te verwachten. En ik hoop oprecht dat je vandaag je darmen goed op gang komen. Ik moet zeggen dat ik of nooit zo een goede stoelgang heb gehad als sinds de operatie.
Nou, dat klinkt ook erg goed bij jou!! Wat fijn dat jouw wond nu de goede kant op gaat. En die wandeling klinkt als te overzien voor jou! Heel fijn!! Geniet van je crackertje met avocado. Ik ga er zo ook enorm van genieten!
Ja ben wel blij met hoe het tot nu toe verloopt. Als ik dan lees hoe het jou vergaat mag ik in mijn handen knijpen. Hahahaha het begint nu alleen te regenen. Vrees dat ik mij moet laten rijden hahahaha.. nou ja. Toch even eruit. Haha geniet ervan!!!
Haha moeder natuur wil dus dat je toch nog niet gaat lopen en stuurt de regen zodat je je laat rijden
Die dingen zijn echt te walgelijk voor woorden idd!! Maar het lukt. Mijn truc is vandaag: - limonade klaar zetten. - twee gore pillen in m’n mond stoppen - kauwen - slokje limonade erbij, door gaan met kauwen - doorslikken en de rest van de limonade drinken. Daarmee is het te doen
Hahahaha ja ik denk het. En het was super druk in de action. Werd er helemaal naar van. Dus eigenlijk was ik wel blij dat wij met de auto waren. Hahaha...