Zijn jullie navels weer een beetje normaal geworden trouwens? Mijne ziet er best gek uit (maakt me niet uit hoor, maar ben benieuwd of het zo blijft).
Daar hebben ze een sneetje in gemaakt waarschijnlijk? Zag er in het begin wel wat gek uit, inmiddels nauwelijks nog te zien.
Wat klote dat je je zo naar voelt. Ik hoop dat je snel je dieptepunt gehad zult hebben zodat je daarna alleen nog maar vooruit zult gaan!! Hier gaat het goed. Ik heb vandaag voor het eerst weer een rondje om m’n favo meer vlakbij gelopen (gewandeld hé, nog niet hardgelopen!) Heb wel veel bankjes tussendoor gepakt. Maar dat was heerlijk in het zonnetje. M’n stappenteller staat nu 12219 stappen. En ik voel me prima. Morgen ben ik 5 week post operatie. Lieve Cobon, wanneer je je zo enorm ellendig voelt… Denk dan aan hoe ellendig ik mij even terug voelt en dat ik nu ik dus pas 5 week post operatie ben en me nu weer zo fijn voel. Ook jij komt deze tijd door <3 Maar eer wat ff geduld hebben: languit op bed of bank. Kruikje tegen je buik, laat je verwennen en zit je tijd uit. Ook jij bent straks weer fit!! Ik pak nog een weekje rust. Deze week nog thuis. Ik ga denk ik wel rustig beginnen met mijn mail te openen en een start te maken aan m’n mails weg te werken. Maar die week daarna start ik pas echt weer. Ik werk voltijds maar ga in die eerste week alleen m’n verplichte dingen doen. Nog geen volle dagen mezelf vastleggen maar kijken hoe het voelt. Ik hoop die week erna wel weer volledig m’n uren te kunnen maken. PS ze hebben mijn navel ongemoeid gelaten. Ivm eerdere operaties konden ze daar niet door heen. Ik heb daarom schuin boven mn navel een extra incisie. Maar wat ik mij van die eerdere operaties herinner is dat dat sneetje al snel niet meer echt te zien was. Komt goed dus Btw… Ik smeer inmiddels alweer een paar weken bio oil. Baat het niet dan schaadt het ook niet M’n littekens zijn al best mooi aan het worden.
Niet top, ben het zat, voel me niet lekker van de pijnstilling en echt pijnstillend is het niet. Gas is beter dan gister maar zit nu voor op mn longen ofzo en is vervelend. Last van mn stemming, door de oxy denk ik, maar zonder lukt ook niet. Zit ook hartstikke verstopt sorry voor het geklaag, lig mezelf aardig in de weg.
Dankjewel lieverd ♥️ ik kan je andere berichtje niet beantwoorden ivm de concentratie van een bromvlieg
Ik heb vandaag weer gewerkt en heb ook mijn na controle gehad. Alles is goed genezen ook inwendig. Dus top. Voel mij verder ook goed.
Ah, vervelend zeg! Heb je een paar leuke luisterboeken misschien? Even wat afleiding, dan gaat de tijd misschien ietsje sneller voorbij...
Aaaaghhhh KAK zeg dat je je zo voelt. Ben je al begonnen met die gore magnesiumtabletten? Voor mij was dat echt een life saver Wordt er thuis goed voor je gezorgd en jou goed ontzorgd? Dikke knuffel voor jou. Geef toe aan de ellendigheid, laat je vertroetelen en doe een klein slokje ranja in je mond, dan die smerige kauwpil en als je die fijn hebt gekauwd neem je snel nog een paar slokken ranja om die meuk weg te krijgen. Je zult echt zien dat als je weer kunt poepen de start van je herstel zal zijn
Wat onwijs goed om te horen!! Super!! Echt onwijs fijn dat je zo goed hersteld bent!! Ennehh… Have fun vanavond (Of durf je nog niet? ) Ik moet zeggen dat deze periode van soort van geheelonthouding voor mij betreft wel voorbij mag zijn. Maar het lijkt mij onwijs spannend om weer toe te geven aan ‘bepaalde lijfelijke lusten’
Uhmmmm.... met oud en nieuw een paar borrels te veel op en de rem er daardoor af. Hahaha... vond het ook dood eng, maar viel mee. Is nog wel wat gevoelig!
Nou the Eagle has landed Ik heb nog steeds last van dat gas, grmbl, en best veel pijn. Het lukt me ook totaal niet om beetje rustig aan te doen moet ik zeggen, ik lig maar weer in bed de rest van de dag denk ik, beneden doe ik veel teveel. Ben er nu al klaar mee
Moeilijk hé... ik kom dat ook echt niet... Werd n 2 weken echt depressief haha... Verstandig om op bed te liggen dan. I feel you! Dat gas nog. Argh!