Ervaring gezocht! Novasure of baarmoeder verwijderen??

Discussie in 'De lounge' gestart door maartje84, 31 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola2008

Lola2008 Actief lid

2 jul 2022
    260
    192
    43
    Vrouw
    Haha ja goed tijdverdrijf hoor.
    Ik heb ook eindeloos candy crush gespeeld. Echt suf. Maar ik ben niet echt iemand die eindeloos series of films kan kijken.
    Heb candy crush ook weer verwijderd nu. Haha.

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Haha wow! Wat een lef!! :roflmao:
    Fijn dat het goed verlopen is haha. Ik moet er zelf nog niet aan denken (wil eerst groen licht krijgen van de gyn). Maar aangezien ik maandag op 6 week zit en dan m’n nacontrole krijg hoop ik dan groen licht te krijgen. Het is nl al véél te lang geleden :roflmao:

Hahaha mooi beschreven :roflmao:
    Fijn dat poepen gelukt is, als dat eenmaal weer op gang is voel je je direct een stukje beter!
    Jammer dat je verder nog wel veel pijn hebt, maar dat is logisch. Het is een grote operatie en nu moet je lijf de tijd krijgen om te herstellen. Slim om op bed te gaan liggen. Heb je een iPad binnen handbereik? Op Videoland staat seizoen 1 t/m 5 online van de Rookie. Dat betekent ongeveer 100 afleveringen. Ik moet er nu nog 3 geloof ik. Prima afleiding ;)

3. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ja, maar ben tv kijken wel zat. Ik heb nu een blaasontsteking geloof ik (hoop ik, niet wat anders), dat zal me vandaag en morgen wel weer zoet houden, ben er niet lekker van.

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Oh gets, ook dat er nog bovenop! Het zit je niet mee!! :(

5. Cobon

Cobon Niet meer actief

Dames wat een ellende.. sorry voor het geklaag hoor.. ik heb het gevoel dat ze van schaambeen tot middenrif in mn buik hebben zitten roeren. Mn darmen zijn helemaal van slag, die blaasontsteking, mijn maag doet pijn, wat is dit o_O ik voel me toch een potje kut.

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Aaaghhh je mag je zo voelen, echt! Schaam je niet voor je geklaag!! Het is namelijk gewoon echt even heel erg naar voor je. Sterkte!

Geneuik je nog magnesium? Echt nog een poosje mee doorgaan totdat je soepele ontlasting hebt en dan eventueel rustig afbouwen met movicolon!

Je noemt ook maagpijn. Heb je maagbeschermers? Er vanuit gaande dat je ook advil achtige medicatie neemt? Ben je misselijk?

Sterkte!!!

7. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ik mag geen nsaid's, dus heb geen maagbeschermers. Stoelgang goed sinds gister maar vandaag erg kramp en diarree. Echt alles in mn buik is van de leg. Warm bad zou goed doen denk ik, maarja :o:

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Oh ja sorry, dat had je al gezegd over die nsaid’s. Naar dat je nu niet voldoende verlichting krijgt met medicatie. Is er niet iets anders? En als je maag nu van streek is kan je daar niet iets voor krijgen?
    Ik ben normaal niet een enorme pillenslikker, maar als je je zo ellendig voelt als jij je nu en hoe ik mij toen voelde… Dan is het meer dan gerechtvaardigd om je zelf vol te stoppen met medicatie ;)

Zuur van die diarree. Hopelijk normaliseert dat snel. Kan het zijn dat je een virusje hebt meegepakt?

Warm bad echt niet doen hoor!! Maar dat had je zelf vast ook al wel bedacht. Kun je geen camping-, tuinstoel of krukje in je badkamer zetten zodat je even heel lang een hete douche kunt nemen??

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Cobon, hoe is je nacht gegaan?

Cobon vindt dit leuk.
  10. Cobon

Cobon Niet meer actief

Nee haha neem geen bad hoor! Maar dat vind ik wel een kwelling, 6 weken ;)

Mn maag lijkt wat rustiger. Moest vannacht heel vaak twee hele pijnlijke druppels plassen, niet top geslapen. Hoop dat die AB morgen erin kickt en dat t dan eindelijk ergens op gaat lijken. Ik zie er ook uit als een spook :o: laatste keer HB opkrikken!

Ik zou nu ongesteld moeten zijn haha zo grappig, ik had eergister zin in chocolade (taal ik verder niet naar) :roflmao:

maartje84 vindt dit leuk.
  11. Cobon

Cobon Niet meer actief

Mag ik jullie navels een zien (in pbtje prima uiteraard)? Ben zo benieuwd hoe dit gaat genezen!

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Goed dat je dat bad niet neemt. Ik maakte me ff zorgen toen ik jouw berichtje las ;)
    Misschien een aftelkalender maken, elke dag een kruisje zetten totdat je weer in bad mag ;)

Die blaasontsteking klinkt echt zwaar ruk. Gek genoeg heb ik nog nooit in m’n leven een blaasontsteking gehad. Heb dus geen idee hoe dat voelt. Maar ik hoop ook voor je dat de AB snel z’n werk zal gaan doen. Als je niet continue naar de wc hoeft ‘‘s nachts kun je misschien langere nachten maken en van rust wordt je ook beter!

#Chocolade: hahahahhaha ik afgelopen weekend: ik begon ineens de bovenverdieping uit te mesten en kreeg even daarna een melding op mn sporthorloge dat ik elk moment mn menstruatie kon verwachten :roflmao:

Ik heb nu geen incisie bij mn navel, maar wel ik je wel een foto sturen zodat je weet hoe de rest van de wonden helen?? Je mag ook wel een foto van jouw buik sturen. Ik heb meerdere kijkoperaties aan m’n buik gehad dus wel ervaring in herstellende navels.

13. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Blaasontsteking is afschuwelijk! Sinds mijn baarmoeder weg is slik ik standaard cranberry capsules van een duur merk, omdat ik anders gelijk weer blaasontsteking heb.
    Vervelend dat je je zo akelig voelt nog! Maar je bent ook nog maar een week verder, dus echt, het wordt beter! Veel sterkte iig om deze dagen door te komen. Ik mocht ook geen nsaid's dus moest me behelpen met morfine in het zh en thuis met pcm. Niks aan.

14. Lola2008

Lola2008 Actief lid

2 jul 2022
    260
    192
    43
    Vrouw
    @Cobon wat ellendig meid.. hopelijk gaat het snel beter. En onthoudt je bent pas een week verder hé? Van een blaasontsteking kun je je ook aardig beroerd voelen. Hopelijk slaat de AB snel aan waardoor je je wat beter gaat voelen!

15. Lola2008

Lola2008 Actief lid

2 jul 2022
    260
    192
    43
    Vrouw
    Ja was ook een beetje te vroeg. o_O:o:
    Ben benieuwd bij je nacontrole.
    Bij mij zei hij nog dat naast die enorme vleesboom ze ook nog poliepen en cysten hadden gezien. Hij bevestigde nog dat dit echt de enige oplossing was.

16. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wat fijn dat de arts dit aangaf.
    Ik ben ook benieuwd naar nacontrole. Ben sowieso al heel tevreden. Zo bizar fijn dat ik nu al wekenlang geen bloed meer verlies. De laatste keer dat ik dat had was toen ik zwanger was én zelfs had ik toen ook vaak tussentijds bloedverlies..

Cobon vindt dit leuk.
  17. Lola2008

Lola2008 Actief lid

2 jul 2022
    260
    192
    43
    Vrouw
    Bizar dan hé!!! Wat een verademing!
    Ik zei gister tegen een collega dat dit echt een verlossing is.
    2 weken terug bloedgeprikt en HB is gewoon weer goed, alleen mijn ferritine mag wel wat hoger maar dat komt vanzelf. Voel mij lichamelijk ook echt stuk beter dan ik mij voelde voor ik de operatie in ging.

maartje84 en Cobon vinden dit leuk.
  18. Cobon

Cobon Niet meer actief

Oh joh, hoe kan dat nou dat je nu zo gevoelig bent voor blaasontsteking? Ik heb het eigenlijk altijd na een katheter dus zag m wel aankomen.. dankjewel!!

19. Cobon

Cobon Niet meer actief

Wat super fijn voor je! ♥️

20. Cobon

Cobon Niet meer actief

Even terugkomend op dat bad (haha), alle ziekenhuis folders zeggen wat anders? De een zegt niet zwemmen maar je kan gewoon in je eigen bad, de ander zegt twee weken wachten, ik meen dat mijn ziekenhuis 6 weken wachten had gezegd, maar weet ik eigenlijk niet zeker, misschien heb ik dat nog in mn hoofd na de bevallingen :o: wat is het nou..

Deel Deze Pagina