Wij hebben voor onze peuter en baby zo'n Ikea speelkleed. Alleen mag het niet gewassen worden. We hebben het kleed nog niet zo lang maar het zit wel al goed onder de vlekken (baby met reflux, stiften, etc.). Hoe maken jullie je speelkleed schoon? Ik denk erover om het op de gok in de wasmachine te gooien. Maar wellicht is er hier iemand die me kan vertellen of dat wel verstandig is.
Mijn speelkleed van de lidl (die ook niet in de was mocht) heb ik gewoon in de was gedaan en dat is prima gegaan. Ik weet alleen niet meer op welk programma ik het heb gedaan en of dat met of zonder centrifugeren was.
bedoel je zo'n speelmat Slaapkamer kinderen wij hebben de groene lillabo. die is al verschillende keren in de was geweest hoor! werkt perfect en de anti slip gaat er ook niet af!
Gewoon in de wasmachine! Kunnen ze best hebben hoor! Ik gooi trouwens bijna alles in de wasmachine...
Ik heb mijn ikea speelkleed gewoon in de wasmachine gepropt en op 30 of 40 graden gewassen. Mocht dat niet nee? Hij ziet er nog prima uit.